English

ایران در تولید ترانسفورماتور خودکفا می شود

سهامدار شرکت آریا ترانسفو استان سمنان با بیان این که این واحد تولیدی روز پنجشنبه هفته جاری با حضور معاون اول رئیس جمهوری افتتاح می شود، گفت: با آغاز به کار این شرکت در هفته دولت، نیاز کشور به واردات انواع ترانسفورماتورها از خارج برطرف می شود.

ایران در تولید ترانسفورماتور خودکفا می شود

به گزارش خبرگزاری موج، فرج الله معماری روز دوشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از این واحد تولیدی افزود: یکی از رویکرد اصلی این شرکت، سرمایه گذاری برای اهداف صادراتی و رقابت در بازارهای بین المللی است.

وی اظهار داشت: براساس هدفگذاری های شرکت آریا ترانسفو پیش بینی می شود، ٧٠ درصد از محصولات تولیدی این شرکت صادر و بقیه محصولات نیز در داخل کشور مصرف می شود. معماری خاطرنشان کرد: کشورهای هدف برای صادرات این شرکت تولیدی ترانسفورماتور، کشورهای همسایه ایران، برخی از کشورهای آفریقا و کشورهای آسیای جنوبی و شرقی است. وی اهداف این شرکت را مطابق با اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: این شرکت موجب اشتغال پایدار، تقویت تولید ملی و توانمند نیروی سازی نیروی انسانی می شود. معماری یادآور شد: برای تولید محصولات شرکت آریا ترانسفو از بهترین فناوری ها استفاده شده است که با استانداردهای به روز جهانی مطابقت دارد. سهامدار شرکت آریا ترانسفو شهمیرزاد با بیان این که این شرکت در زمان حاضر متشکل ازشرکت آریا ترانسفور شرق و شرکت آریا تراسفو قدرت است، گفت: این شرکت انواع ترانسفورماتورهای توزیع روغنی، خشک رزینی و فوق توزیع برق را تولید می کند. معماری ادامه داد: مجموعه تولیدات این شرکت ها دربرگیرنده همه ترانسفورماتورهای موردنیاز شبکه های برق از نیروگاه تا محل مصرف است. معماری تنوع تولیدات، تلفات کم، راندمان بالا، مشخصات فنی و کیفیت قابل رقابت با سازندگان برتر این صنعت در جهان را از ویژگی های اصلی محصولات تولیدی این شرکت برشمرد. وی بیان داشت: ترانسفورماتورهای توزیع روغنی سالانه ٣٠ هزار دستگاه، ترانسفورماتورهای خشک رزینی سالانه پنج هزار دستگاه و ترانسفورماتورهای فوق توزیع و برق سالانه ٢۵ هزار مگاولت آمپر ظرفیت تولید دارند. معماری تصریح کرد: آریا ترانسفو شرق با مساحت ٩۵ هزار متر مربع، ٨۵٠ نفر ایجاد اشتغال می کند و شرکت آریا ترانسفو قدرت با ١٩٠ هزار متر مربع مساحت برای یکهزار و ٢۵٠ نفر ایجاد اشتغال می کند. معماری کیفیت ماشین آلات و خطوط تولید این واحد تولیدی را بسیار مطلوب اعلام و اضافه کرد: ماشین آلات استفاده شده در این شرکت از آلمان و سوئیس تهیه می شود. این واحد تولیدی در بخش شهیمرزاد از توابع شهرستان مهدیشهر واقع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه