English

موفقیتی که محققان کشور در تجاری‌سازی قطعات و تجهیزات نیروگاهی به دست آوردند

محققان یکی از شرکت‌های فناور با کسب توانمندی در طراحی و تولید قطعات و تجهیزات نیروگاهی، موفق به تجاری‌سازی ماشین‌های الکتریکی مورد نیاز این صنعت شدند.

موفقیتی که محققان کشور در تجاری‌سازی قطعات و تجهیزات نیروگاهی به دست آوردند

به گزارش خبرگزاری موج، ابوالقاسم تیموریان، مجری طرح با اشاره به توانمندی ایجاد شده در زمینه تولید موتورهای الکتریکی گفت: با مطالعات انجام شده به دانش فنی طراحی و ساخت ماشین‌های الکتریکی دست یافتیم.

وی ساخت شینه‌های نیروگاهی را از دیگر دستاوردهای این مطالعات نام برد و خاطرنشان کرد: شینه‌های نیروگاهی بخشی از نیاز نیروگاه‌ها هستند که موفق شدیم این بخش را متناسب با طراحی یا توافق با مشتری و نصب در ژنراتور واقع در نیروگاه‌ها، تولید کنیم.

تیموریان ارائه خدمات نیروگاهی متنوعی همچون بهره‌برداری، مشاوره، نظارت، اجرای عملیات اورهال الکتریکی و مکانیکی و تست‌های دوره‌ای واحدهای نیروگاهی را از دیگر خدمات این شرکت برشمرد و افزود: خدمات این شرکت مطابق با استانداردهای روز بین‌المللی و متناسب با نیازهای متنوع بخش‌های متقاضی ارائه می‌شوند.

این محقق به تامین انواع ماشین‌های الکتریکی و تجهیزات وابسته اشاره کرد و گفت: علاوه بر آن پس از سه دهه فعالیت قادر به ارائه خدماتی در حوزه تعمیرات اساسی انواع الکتروموتور و ژنراتورهایDC, ACماشین‌های الکتریکی ضدانفجار و ماشین‌های الکتریکی خاص هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی