English

برگزاری ششمین گردهمایی مدیران شرکت های هوایی در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد

در ششمین گردهمایی مسوولان استاندارد پرواز این سازمان و مدیران عالی رتبه فنی و عملیاتی شرکت های هواپیمایی مقرر شد ممیزی جامع شرکت های هوایی اواسط شهریورماه امسال انجام شود.

برگزاری ششمین گردهمایی مدیران شرکت های هوایی در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده اظهار داشت: در این گردهمایی مسوولان شرکت های هوایی ضمن بررسی قوانین و مقررات هوانوردی، درباره رعایت استانداردها و الزام های فنی و تخصصی و نسبت به رفع چالش های موجود در صنعت هوانوردی کشور بحث و تبادل نظر کردند. در این جلسه محمدجواد تقوایی معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری با ارزیابی مثبت برگزاری این گردهمایی، مهمترین راهکار پاسخگویی به انتظارات مردم در سایه توسعه اقتصادی و افزایش بهره وری شرکت ها را همکاری تنگاتنگ شرکت ها و به اشتراک گذاشتن منابع و امکانات موجود دانست و گفت: برای حضور قوی در عرصه حمل و نقل هوایی جز توجه به آموزش های هوانوردی و تسلط بر مقررات و قوانین رایج بر حمل و نقل هوایی روز دنیا امکان پذیر نخواهد بود.

وی با بیان این که در حال حاضر دوره های آموزشی آیوسا بررسی سانحه JAA در دستور کار این سازمان قرار دارد، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری در نظر دارد آموزش ها را بازنگری و آموزش های اولیه و ضمن خدمت را ساماندهی کند. مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در پایان اظهار داشت: در این گردهمایی مقرر شد اواسط شهریورماه شرکت های هواپیمایی توسط کارکنان استاندارد پرواز و خبرگان صنعت مورد ممیزی جامع قرار گیرند. در ششمین گردهمایی مسوولان استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری با مدیران عالی رتبه فنی و عملیاتی شرکت های هواپیمایی مشکلات و چالش های فراروی صنعت هوانوردی کشور مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه