English

از ورود کالاهای هنجار شکن در قشم جلوگیری خواهد شد

سرپرست اداره کل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ورود کالاهای هنجار شکن به منطقه آزاد قشم ممنوع است و محموله های وارد کنندگان مرجوع خواهد شد.

از ورود کالاهای هنجار شکن در قشم جلوگیری خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، هرمز امیری با بیان این مطلب اعلام کرد: در گمرک منطقه آزاد به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی و اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: نظارت قوی بر روند ورود کالا به جزیره قشم در گمرکات اعمال می شود تا از ورود کالاهای هنجار شکن که فرهنگ جامعه را به مخاطره می اندازد جلوگیری شود.

سرپرست اداره کل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به سیاست کلی این سازمان در حمایت از تولید محصولات صادراتی گفت: جلوگیری از ورود کالاهایی که با فرهنگ جامعه اسلامی مغایرت دارد با هدف حمایت از فعالان اقتصادی با جدیت دنبال می شود و امیدواریم سرمایه گذاران داخلی با تقویت حوزه تولید در قشم، به مبحثاقتصاد مقاومتی در این منطقه کمک کنند.

امیری یادآور شد: گمرک سازمان منطقه آزاد در دو شیفت کاری با کنترل و تسهیل در امور گمرکی مشغول به کار است و لنج های باری نهایتا ۲۴ ساعت در صف انتظار تخلیه قرار می گیرند تا با ارائه این خدمات مانع از ورود کالا به روش قاچاق به این منطقه باشیم.

امیری با اعلام اینکه قشم دروازه ورودی کالا در جنوب کشور محسوب می شود، گفت: حمایت از صادرات را براساس سیاست های کلان مناطق آزاد در گمرکات قشم با جدیت دنبال می کنیم و کنترل دقیق بر روی کالاهای وارداتی را نیز با هدف کاهش واردات در دستور کار قرار داده ایم.

وی از گمرک به عنوان یکی از ارکان تاثیرگذار درآمدی منطقه آزاد قشم نام برد و اظهار کرد: علیرقم اهمیت افزایش درآمد در گمرک، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با جدیت مسائل اقتصادی این منطقه را با نگاه به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری دنبال می کنند و تلاش همه ما نیز محقق شدن ارزش های این حرکت مهم اقتصادی در قشم و انتقال آن به نقاط دیگر کشور است.

جزیره قشم در جنوب ایران واقع شده و به دلیل موقعیت قوانین و مقررات منطقه آزاد و قرار داشتن این جزیره در کنار آب های بین المللی، پیوسته مورد توجه فعالان اقتصادی قرار داشته و سازمان منطقه آزاد قشم نیز بخش مهمی از درآمدهای خود را از این رهگذر تامین کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی