English

یادداشت تفاهم همکاری صندوق ضمانت صادرات ایران و نروژ امضا شد

در یادداشت تفاهم همکاری که میان صندوق ضمانت صادرات ایران با شرکت ضمانت صادرات نروژ(موسسه GIEK) به امضا رسید دو طرف در زمینه پوشش بیمه ای مشترک در کشور ثالث، همکاری اتکایی، تبادل اطلاعات اعتباری تجار دو کشور و سایر حوزه های تسهیل کننده تجارت به توافق رسیدند.

یادداشت تفاهم همکاری صندوق ضمانت صادرات ایران و نروژ امضا شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران، در یادداشت تفاهم همکاری که میان صندوق ضمانت صادرات ایران با شرکت ضمانت صادرات نروژ(موسسهGIEK) به امضا رسید دوطرف در زمینه پوشش بیمه ای مشترک در کشور ثالث، همکاری اتکایی، تبادل اطلاعات اعتباری تجار دو کشور و سایر حوزه های تسهیل کننده تجارت به توافق رسیدند. این یاداشت تفاهم توسط سیدکمال سیدعلی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران(EGFI) و آقای استیل مشاور و مدیر کل حقوقی صندوق ضمانت صادرات نروژ(موسسهGIEK) به امضاء رسید.

امضای این یاداشت تفاهم همکاری می تواند نقش موثری در تسهیل وتوسعه روابط تجاری دوکشور ایفا نماید. با امضای این یاداشت تفاهم، طرفین در زمینه تبادل اطلاعات اقتصادی، تجاری، بانکی و توسعه پوشش های بیمه به توافق رسیدند. همچنین طرفین ابراز امیدواری کردند این همکاری ها از طریق بیمه مشترک و اتکایی در دو کشور و کشور ثالث، اعتبارسنجی تجار و بانک ها، جلوگیری از بروز خسارت و کمک به وصول مطالبات توسعه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه