English

فعالیت شرکای تجاری در باشگاه مشتریان بانک ملت آغاز شد

امکان خرید سیم کارت(اعتباری و دایمی) و مودم های شرکت ایرانسل(مدل های D۱۰۰، LH۹۲ و E۳۳۷۲ همراه با بسته های اینترنت پرسرعت اضافی)، با استفاده از ترکیب امتیاز و وجه نقد، روی وب سایت باشگاه مشتریان بانک ملت فراهم شد.

به گزارشخبرگزاری موج، در این طرح، ارزش ریالی هر امتیاز، معادل با ۳۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است و اعضای باشگاه مشتریان می توانند تا سقف مشخصی از ارزش ریالی بسته مورد نظر خود را، با استفاده از امتیازات(یا با ترکیبی از وجه نقد و امتیاز به دلخواه) و مابقی مبلغ را صرفاً به صورت نقدی پرداخت کنند.
بر این اساس، فرد با مشاهده بسته های ارائه شده، نسبت به انتخاب بسته مورد نظر خود اقدام و ضمن درج میزان امتیاز(تا سقف امتیاز تعیین شده) جهت خرید بسته، اطلاعات درخواستی را تکمیل می کند.
متعاقبا صورتحساب مربوطه بر اساس میزان امتیاز و میزان مبلغ برای وی نمایش داده شده و در صورت تایید، ضمن کسر امتیاز ثبت شده از حساب کاربری فرد، درگاه خرید اینترنتی جهت پرداخت باقی مانده مبلغ به نمایش در می آید و پس از پرداخت وجه، خرید نهایی خواهد شد.
این گزارش حاکی است، بسته های درخواستی، پس از انجام هماهنگی های لازم با شرکت ایرانسل و فعال سازی سیم کارت ها، ظرف مدت زمان حداکثر یک هفته از تاریخ درخواست، از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و مطابق با اطلاعات نشانی ثبت شده در هنگام ثبت درخواست، برای متقاضی ارسال خواهد شد و بر این اساس مسوولیت ثبت صحیح اطلاعات جهت ارسال بسته انتخابی به عهده متقاضی خواهد بود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه