English

المپیاد ورزشی فرصت مناسبی برای معرفی بانک است

سرپرست بانک توسعه تعاون و عضو هیات مدیره گفت: المپیاد ورزشی کارکنان فرصت مناسبی برای معرفی بانک است و باید به بهترین شکل از این ظرفیت استفاده شود.

المپیاد ورزشی فرصت مناسبی برای معرفی بانک است
به گزارش خبرگزاری موج، حجت الله مهدیان درباره ششمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون اظهار داشت: بانک توسعه تعاون به عنوان جدید ترین بانک دولتی هفت سال از عمر آن بیشتر نمی گذرد اما امسال ششمین دوره المپیاد را تجربه کرده است.
وی افزود: این موضوع به خوبی نشان دهنده نگاه ویژه این بانک به مقوله ورزشی و ترویج نشاط و شادابی در میان کارکنان است که در آینده ای نزدیک بهره وری نیروی انسانی را دو چندان خواهد کرد.
سرپرست بانک توسعه تعاون بیان کرد: برگزاری این مسابقات در سنوات گذشته اثر گذاری بسیار مطلوبی را در میان بدنه کارشناسی بانک توسعه تعاون که از میانگین سنی زیر ۳۵ سال برخوردار است، داشته و باید به بهترین شکل از این ظرفیت برای حفظ و تقویت روحیه کارکنان بهره برد.
وی تاکید داشت: همچنین برگزاری این المپیاد در شهرهای مختلف ایران زمین فرضت مناسبی جهت معرفی این بانک نوپا و جوان است که مردم بیشتری با خدمات این بانک بویژه در حوزه‌های مالی و اعتباری آشنا شوند.
مهدیان افزود: به همین منظور از سه ماه قبل شهرهای مختلف پیشنهادی برای میزبانی این دوره از رقابت ها در دستور بررسی قرار گرفت و زنجان به سبب فراهم بودن شرایط، نزدیکی به مرکز کشور و برخورداری از آب و هوای مناسب انتخاب شد.
هزینه های پرسنلی هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است
سرپرست بانک توسعه تعاون در ادامه با اشاره به افزایش کارائی نیروی انسانی تاکید کرد: اعتقاد دارم هزینه های پرسنلی در حوزه ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است که در آینده ای نزدیک سودش عاید بانک خواهد شد.
وی افزود: پس از برگزاری المپیاد کارکنان با کسب روحیه و تقویت همدلی، همان طور که در سنوات گذشته مشاهده شده است، در راستای تقویت اهداف سازمانی قدم برخواهند داشت.
مهدیان اضافه کرد: دست یابی به موفقیت و اهداف بانک تنها در سایه تلاش، پشتکار، همدلی و همراهی تمامی همکاران میسر می شود و در تلاشیم با برگزاری چنین برنامه هایی و افزایش روحیه و انگیزه پرسنل زمینه تحقق آن را تقویت کنیم.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی