English

تصویب لایحه پیشنهاد خرید ۳۵۰ دستگاه اتوبوس توسط شورای شهر اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لایحه پیشنهاد خرید ۳۵۰ دستگاه اتوبوس توسط شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه توسط شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب رسید.

تصویب لایحه پیشنهاد خرید ۳۵۰ دستگاه اتوبوس توسط شورای شهر اصفهان

به گزارش خبرنگار موج از اصفهان، ندا واشیانی پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدا دهه کرامت را که آغازش میلاد باسعادت بانوی مهر و وفا حضرت فاطمه معصومه (س) و پایانش میلاد فرخنده امیر ولی نعمت تمام ایرانیان، نگین درخشان وطن و هشتمین حجت سرمد امام رضا (ع) است را تبریک عرض می کنم و امیدوارم همه ما بتوانیم از برکات و فیوضات این روزهای پربرکت بهره مند شویم.

وی گفت: با توجه به مشکلات زیست محیطی که کلان شهر اصفهان با آن مواجه است و رویکرد شورای چهارم مبنی بر بهینه سازی ناوگان حمل و نقل شهری برای تشویق مردم به استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی به جای استفاده از خودروهای شخصی و اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو، اقدامات قابل توجهی در این راستا انجام شده است. واشیانی پور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، لایحه پیشنهاد خرید ۳۵۰ دستگاه اتوبوس توسط شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه و انتقال اعتبار خرید آنها به مبلغ یک هزار و ۵۷۵ میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی شهرداری به ردیف جاری و انعکاس تغییرات حاصله در اصلاح بودجه سال جاری که در کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار گرفته بود، به تصویب رسید.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم طرح سه شنبه های بدون خودرو نیز تاثیر بسیاری در کاهش آلاینده های زیست محیطی داشته باشد، افزود: البته برای دست‌یابی به این اهداف طرح جامع حمل و نقل شهر اصفهان تدوین شده است. سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همچنین لایحه انتقال اعتبار ردیف بودجه ای ۳۶۰۰۳۸۰۰۱ (رخداد های فرهنگی) به ردیف های بودجه ای جاری کمک به سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان مورد بررسی قرار گرفت و با اکثریت آراء مورد تصویب قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی