English

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در اصفهان قطعا دستاوردهای خوبی به همراه دارد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: برگزاری مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی اصفهان قطعا دستاوردهای خوبی برای این استان به همراه دارد.

برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در اصفهان قطعا دستاوردهای خوبی به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در اولین جلسه هم اندیشی برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله کشوری در اصفهان بیان کرد: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی اصفهان قطعا دستاوردهای خوبی برای این استان به همراه دارد.

وی ادامه داد:اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می دهد تا در کنار تولیدات قرآنی، جذب حداکثری جامعه به کلاس های قرآنی و تربیت حافظان و همچنین بهره برداری از ظرفیت های بسیار بالای این مسابقات در کنار برگزاری هرچه با شکوهتر این مسابقات در سال آینده شاهد ثبت رکوردی بیشمار از موقوفات قرآنی با هدف مهجوریت زدایی از قرآن کریم و همچنین ایجاد منبعی پایدار برای اجرای برنامه های قرآنی در سراسر استان باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی گفت:هدف اداره کل اوقاف استان اصفهان از میزبانی مسابقات سراسری قرآن کریم در سال آینده ترویج بیش از پیش فرهنگ قرانی در جامعه و همچنین ثبت رکوردی از وقف های جدید قرآنی با رویکرد مهجوریت زدایی از این معجزه الهی است.

اصفهان- مسابقات قرآن کریم

وی افزود: استان اصفهان استانی با ظرفیت های بسیار بالای قرآنی است که نشانه این امر نیز حضور بیشمار فعالان قرانی، موسسات قرآنی و همچنین کسب رتبه های برتر توسط اصفهانی ها در مسابقات مختلف ملی و بین المللی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری مرحله کشوری چهل و دومین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی اصفهان قطعا دستاوردهای خوبی برای این استان به همراه دارد افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می دهد تا در کنار تولیدات قرانی، جذب حداکثری جامعه به کلاس های قرآنی و تربیت حافظان و همچنین بهره برداری از ظرفیت های بسیار بالای این مسابقات در کنار برگزاری هرچه با شکوهتر این مسابقات در سال آینده شاهد ثبت رکوردی بیشمار از موقوفات قرآنی با هدف مهجوریت زدایی از قرآن کریم باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه