English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۲ محموله کالای قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 2 محموله کالای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال در بازرسی از یک انبار خبر داد.

کشف 2 محموله  کالای قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ سعید سلیمیان گفت: 2 محموله کالای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال در اصفهان کشف شد.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالاهای خارجی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ سلیمیان گفت: ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی مقام قضائی از محل بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعداد 25 کیسه بزرگ حاوی پوشک بچه خارجی و 135 هزار نخ سیگار و یک کارتن تنباکوی خارجی که فاقد هرگونه مدارک گمرکی و به صورت قاچاق نگهداری می شدند را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ارزش محموله های مکشوفه در این عملیات را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 400 میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این رابطه 2 نفر که مالک این کالاها بودند شناسایی و به جرم نگهداری کالای قاچاق همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه