English

معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان‌منطقه آزاد کیش:

تولید‌کننده می‌بایست حمایت شود تا بتواند ارتقای کیفی خود را در پی داشته باشد

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تولید‌کننده می‌بایست حمایت شود تا بتواند ارتقای کیفی خود را در پی داشته باشد.

تولید‌کننده می‌بایست حمایت شود تا بتواند ارتقای کیفی خود را در پی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مصطفی خانزادی با اشاره به این موضوع که تولیدکننده می‌بایست حمایت شود تا بتواند ارتقای کیفی خود را در پی داشته باشد، گفت: تولیدکنندگان نیز چنانچه علم و تکنولوژی را در تولیدات خود در نظر نگیرند ‌و نتوانند محصولات خود را به استانداردهای جهانی نزدیک کنند محکوم به فنا می‌شوند، چرا که مردم نیز نسبت به گذشته از علم و دانش بالایی نسبت به مسائل روز جامعه و حتی خرید محصولات با کیفیت برخوردار شده‌اند‌.

وی بزرگترین ویژگی مناطق آزاد را فرایند تصمیم گیری آسان خواند و افزود:  به دلیل اینکه بروکراسی در این منطقه در حداقل‌ها قرار دارد و تفکرات سیاسی در  آن نقشی ندارند، می‌توانند بهترین الگوسازی برای دیگر مناطق باشند.

خانزادی با اشاره به این موضوع که تولیدکننده می‌بایست حمایت شود تا بتواند ارتقای کیفی خود را در پی داشته باشد، گفت: تولیدکنندگان نیز چنانچه علم و تکنولوژی را در تولیدات خود در نظر نگیرند ‌و نتوانند محصولات خود را به استانداردهای جهانی نزدیک کنند محکوم به فنا می‌شوند، چرا که مردم نیز نسبت به گذشته از علم و دانش بالایی نسبت به مسائل روز جامعه و حتی خرید محصولات با کیفیت برخوردار شده‌اند‌.

وی برگزاری نمایشگاه ساختمان و عمران کیش را محلی  برای تبادل تکنولوژی بین تولیدکنندگان داخلی و خارجی خواند و اشاره کرد: همانطور که از مردم انتظار داریم از کالای داخلی استفاده کنند می‌بایست خود نیز در بحث کیفیت مواد و مصالح دقت نموده چرا که گه گاه نقدهای جدی بر بعضی از محصولات و تولیدات ساختمانی وجود دارد.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: استاندارد سازی و نظارت دستگاه‌های نظارتی قوی می‌تواند در بحث ارتقای کیفی بسیار مثمرثمر باشد، برای مثال در کشورهای توسعه یافته (مدل‌سازی ساخت )که به روی کیفیت مصالح و اجرای آن صورت می‌پذیرد اجباری شده و در آن دیگر اظهار نظر سلایق حذف می‌گردد قطعا استانداردسازی به یکپارچه شدن تولید‌کنندگان و مصرف‌کننده کمک نموده و باعث می‌شود که تولید‌کنندگان در ارتقای کیفی محصولات خود بکوشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه