English

سرپرست اداره کل پست استان اصفهان خبر داد:

ورود روزانه ۲۶ هزار مرسوله پستی در استان اصفهان

سرپرست اداره کل پست استان اصفهان از ورود روزانه ۲۶ هزار مرسوله پستی در استان اصفهان خبر داد.

ورود روزانه ۲۶ هزار مرسوله پستی در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، حمید باقری در جمع اصحاب رسانه  به مناسبت روز جهانی پست گفت: روزانه ۲۶ هزار مرسوله پستی وارد استان می شود.

وی به عملکرد سرویس خرید و فروش اینترنتی در 6 ماه نخست سال جاری در استان اشاره کرد و افزود: 48 هزار و 94 مرسوله خرید و فروش اینترنتی از استان خارج و تعداد 185 هزار و 453 مرسوله وارد شده است.

باقری اظهار داشت: سرویس تجارت الکترونیک یکی از مهمترین سرویس های شرکت پست است که دراین راستا 267 فروشگاه در سطح استان طرف قرارداد با شرکت پست هستند.

وی گفت: اداره کل پست استان اصفهان با هزار و 21 واحد پستی 7.16 درصد سهم از واحدهای پستی کشور را به خود اختصاص داده و یکی از اداره های شاخص در زمینه ارتباطات و شبکه پستی کشور است.

سرپرست اداره کل پست استان اصفهان ادامه داد: 23 اداره پستی، هفت ناحیه پستی، 67 دفتر پستی شهری، پنج آژانس پستی شهری، 333 دفتر خدمات ارتباطی، 77 نمایندگی پستی شهری، 214 نمایندگی روستایی  و 299 دفترICT روستایی در استان اصفهان  فعالیت می کنند.

باقری بیان کرد: روزانه 26 هزار مرسوله پستی وارد استان و 32 هزار مرسوله از استان اصفهان خارج می شود.

وی افزود: در 6 ماهه اول سال  4میلیون و 757 هزار و573 مرسوله وارد استان شده و 5میلیون 936 هزارو17 مرسوله از استان اصفهان خارج شده است.

شرکت پست اصفهان

باقری عنوان کرد: اصفهان با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور با 10 استان کشور مستقیما ارتباط دارد، در حال حاضر 627 نیروی انسانی دولتی که پنج درصد از سهم نیروی انسانی پست کل کشور و  دو هزار نیروی بخش خصوصی به صورت پاره وقت  فعالیت دارند.

وی با اشاره به پوشش جمعیتی استان اصفهان گفت: به ازای هر پنج هزار و 16 نفر و از نظر پوشش مساحتی به ازای 105 کیلومترمربع یک واحد پستی در استان وجود دارد و این در حالیست که این رقم در کشور به ازای هر پنج هزار و 271 نفر و به ازای هر 116 کیلومترمربع یک واحد پستی است.

سرپرست اداره کل پست استان اصفهان بیان کرد: در 6ماهه اول سال جاری بالغ بر 105 هزار فقره توزیع گذرنامه و 280 هزار فرقه کارت سوخت و برگ سبز و در بخش صدور کارت ملی هوشمند 209 هزار فقره و تحویل کارت ملی هوشمند 320 هزار و 435 مورد انجام گرفته است.

گفتنی است؛ اداره کل پست استان اصفهان شامل 123 اداره، 7 ناحیه، 63 دفتر شهری، پنج آژانس پستی شهری، 333 دفتر خدمات ارتباطی، 77نمایندگی شهری، 214 نمایندگی روستایی و 299 دفتر آی سی تی روستایی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه