English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم خبرداد؛

جذب ۱۴۶ میلیون تومان کمک هزینه تامین کپسول اکسیژن

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از جذب ۱۴۶ میلیون تومان کمک برای تامین کپسول اکسیژن بیماران در قم خبرداد.

جذب 146 میلیون تومان کمک هزینه تامین کپسول اکسیژن

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد گل‌فشان با اشاره به این که ۱۴۶ میلیون تومان کمک برای تامین کپسول اکسیژن ویژه بیماری کرونا در قم جذب شد، اظهار کرد: برای شکست بیماری کرونا و کمک به کسانی که در مرحله درمان این بیماری قرار دارند، همچنان به همت و مشارکت خیرین و عموم شهروندان استان قم در ارائه خدمات تجهیزات امانی نیاز داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به نیاز بیماران مبتلا به کرونا برای تهیه کپسول اکسیژن و مانومتر مطرح کرد: با همکاری سازمان داوطلبان، دراین خصوص ضمن ارتباط با یکی از موسسات خیریه که خیرین آن در داخل و خارج از کشور فعالیت عام المنفعه دارند ۸۴ دستگاه کپسول اکسیژن جدید ۲۰ و ۳۰ لیتری خریداری و به صورت امانی و رایگان در اختیار بیماران کرونایی استان قم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کمک ۱۴۶ میلیون تومانی "موسسه خیریه نیک گامان جمشید" جذب و در این راستا بخشی از نیازها تامین شد، گفت: بیماری کرونا بسیاری از مبتلایان را دچار مشکلات تنفسی کرده است و حجم بالایی از این بیماران برای بهبودی کامل نیاز به استفاده از کپسول دارند، که همچنان برای تامین درخواست های مردمی به کمک خیرین نیاز داریم.

وی افزود: در این خصوص به ویژه تهیه کپسول اکسیژن و دستگاه های اکسیژن ساز می تواند به نجات جان بیماران کمک کند. لذا، از همه کسانی که می توانند در این مسیر جمعیت هلال احمر را یاری کنند دعوت می کنیم در این بخش با اهدای این اقلام، حتی به صورت امانی، برای سلامت مردم به جمع نیکوکاران بپیوندند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه