English

حسین فرشیدی خبر داد؛

تشریح آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به تشریح آخرین جزئیات مقابله با کرونا پرداخت و گفت: موارد مثبت کرونا در هرمزگان به 221 نفر رسید.

تشریح آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین فرشیدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان اذعان داشت: 1384 نفر از شروع خطر اپیدمی به عنوان بیمار حاد تنفسی بستری شدهاند که از این تعداد 1204 نفر ترخیص شده اند.

حسین فرشیدی با بیان اینکه از این تعداد نیز از 1027 نفر به دلیل مشکوک بودن به کرونا   نمونه گیری شده و 107 نفر همچنان بستری هستند، اظهار کرد: از 1027 مورد مشکوک با مثبت شدن 7 مورد جدید تا امروز جمع مبتلایان به 221 نفر رسید.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تاکنون 188 نفر ترخیص، 17 نفر بستری و 16 نفر فوت شده اند، خاطرنشان کرد: تاکنون جواب آزمایش 789 نمونه منفی اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان ، در خصوص توزیع موارد مثبت اعلام شده نیز بیان کرد: توزیع موارد مثبت شهرستان های هرمزگان به تفکیک بندرعباس 112، کیش 43، قشم  21، پارسیان 2، بستک  3، بندرلنگه 7، حاجی آباد 6، جاسک 1، بندرخمیر 1، رودان 6 و میناب 19 مورد را شامل می شود.

وی در پایان، در رابطه با آمار فوتی ها گفت: امروز خانم ۳۸ ساله با بیماری سندروم داون و بیماری زمینه‌ایی قلبی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه