English

سرهنگ محمدرضا محمدی اعلام کرد:

جریمه بیش از ۳۰ هزار خودرو در اصفهان / ممنوعیت تردد خودروها در روز ۱۳ فروردین ماه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از جریمه بیش از 30 هزار خودرو در اصفهان با اعمال طرح زوج و فرد طی چهار روز گذشته در اصفهان خبر داد.

جریمه بیش از 30 هزار خودرو در اصفهان / ممنوعیت تردد خودروها در روز 13 فروردین ماه

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به جریمه بیش از 30 هزار خودرو در اصفهان اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طرح زوج و فرد از درب منازل همه روزه در استان اصفهان اجرا شده است.

وی گفت: طرح زود و فرد از درب منازل در تمامی روزها و حتی ایام تعطیل از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب در اصفهان وجود دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره باینکه طرح زوج و فرد تا پایان مصوبه ستاد مبارزه با کرونا استان اصفهان برقرار است،افزود: این محدودیت شامل کادر درمانی از جمله پزشکان و پرستاران دراستان نخواهد بود.

ممنوعیت تردد خودروها در روز ۱۳ فروردین ماه در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در روز سیزدهم فروردین ماه تردد خودرو ها در سطح شهر اصفهان ممنوع است و مشمول جریمه سنگین توسط ماموران پلیس و دوربین‌های نظارتی می شوند.

سرهنگ محمدرضا محمدی تاکید کرد: هر خودرویی که در روز 13 فروردین ماه در شهر تردد داشته باشد مشمول جریمه سنگین می شوند، بنابراین از شهروندان درخواست داریم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامت خود و دیگران  در خانه بمانند.

ممنوعیت توقف هرگونه خودرو در حاشیه زاینده رود

سرهنگ محمد رضا محمدی اظهار داشت: به منظور حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا توقف هرگونه وسیله نقلیه در حاشیه زاینده رود و پل های تاریخی بدون حضور راننده تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی تاکید کرد: درصورت مشاهده وسایل نقلیه در مسیر رودخانه زاینده رود و پل های تاریخی شهر اصفهان ماموران این پلیس ضمن اعمال قانون ، آن ها را به پارکینگ انتقال خواهند داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه هدف از اعمال تدابیر سخت گیرانه برای تردد و توقف وسایل نقلیه در سطح شهر  حفظ سلامت شهروندان و کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است،  گفت: از شهروندان می خواهیم با ماموران پلیس همکاری لازم را به عمل آورده و از آوردن خودروهای شخصی خود به هسته مرکزی شهر خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی