English

نایب رئیس اتاق بازرگانی اردبیل؛

برگزاری همایش بین‌المللی کشورهای عضو اکو در اردبیل

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معاون و کشاورزی استان اردبیل گفت: برگزاری همایش بین‌المللی کشورهای عضو اکو در اردبیل به عنوان یک فرصت مناسب برای استان است که 25 خرداد ماه با حضور روسای اتاق‌های 13 کشور و نیز وزاری بهداشت و گردشگری برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بین‌المللی کشورهای عضو اکو در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز پورسلیمان عصر امروز در دیدار با کارکنان اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت:برگزاری همایش بین‌المللی کشورهای عضو اکو در اردبیل به عنوان یک فرصت مناسب برای استان است که 25 خرداد ماه با حضور روسای اتاق‌های 13 کشور و نیز وزاری بهداشت و گردشگری برگزار می‌شود.


وی افزود:پیمان‌سپاری ارزی بسیاری از صادرکنندگان ما را زمین‌گیر کرده است و در شرایط سخت اقتصادی مشکلات زیادی را به بار آورده است که باید در این زمینه دولت بازنگری داشته باشد تا صادرکنندگان بیش از اندازه محدود نشوند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معاون و کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد:تداوم شرایط موجود عرصه صادرات را با مشکل بزرگی مواجه خواهد کرد که این مسئله به نفع استان و کشور نخواهد بود که امیدواریم در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی انجام داده شود تا بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کرده و اهداف خود را در این راستا محقق کنیم.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معاون و کشاورزی استان اردبیل گفت: باید زمینه توسعه صادرات را برای بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال منطقه فراهم کنیم و در این زمینه بازنگری و تحلیل و بررسی موارد لازمه اساسی و مهم است که باید مورد توجه واقع شود تا  رغبت تاجران برای تجارت در ایران از بین نرود.

پورسلیمان تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه و اتاق تجاری در کشورهای دیگر از مواردی بود که در دستور کار قرار داده بودیم که متاسفانه عدم استقبال مانع برگزاری این نمایشگاه‌ها شد که باید یک حمایت همه‌جانبه را توسط تجار و بازرگانان برای دستیابی به اهداف مورد نظر داشته باشیم.

وی با اشاره به تخصیص یک هزار میلیارد ریال برای تجهیز گمرکات نیز بیان کرد: در تلاش هستیم دستگاه ایکس‌ری را را‌ه‌اندازی کنیم که بی‌شک راه‌اندازی این پروژه نیز در بهبود شرایط فعلی و تجهیزسازی گمرکات نقش قابل قبولی ایفا خواهد کرد که در این زمینه نیز اقدامات مربوطه در حال ایفا شدن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه