English

مدیرکل حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه در پاسخ به موج:

خسارت ۳۰۰ میلیارد تومانی زلزله به راه‌های کرمانشاه/ با بودجه قطره‌چکانی جاده‌ها ترمیم نمی‌شوند

فریبرز کرمی گفت: زلزله کرمانشاه 300 میلیارد تومان به راه‌های استان خسارت وارد کرده است و با این بودجه قطره‌چکانی سال‌ها طول می‌کشد که جاده‌ها ترمیم شوند.

خسارت 300 میلیارد تومانی زلزله به راه‌های کرمانشاه/ با بودجه قطره‌چکانی جاده‌ها ترمیم نمی‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه بابیان این مطلب که ساخت هر کیلومتر راه سه میلیارد تومان، بهسازی آن‌یک میلیارد تومان و روکش آسفالت 400 میلیون تومان هزینه‌بر می‌دارد، ابراز داشت: روکش آسفالت راه‌های کرمانشاه پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد درحالی‌که کل اعتبارات حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه در سال حداکثر 100 میلیارد تومان است.

وی راهداران را مشاغل پرخطر و مظلوم کشور معرفی کرد و افزود: مسئولیت اصلی اقداماتی که برای نگهداری و پاک‌سازی جاده‌ها خصوصاً در فصل سرما انجام می‌شود بر دوش راهداران و متأسفانه برخی بخش‌های دیگر وقتی کار تمام شد با جاده‌های پاک‌سازی و بازشده عکس می‌اندازند و دراین‌بین زحمت اصلی راهداران مغفول می‌ماند.

کرمی بابیان این مطلب که عمده تمرکز طرح زمستانی از 25 آذر تا 25 فروردین در 49 محور عمده استان است، خاطرنشان ساخت: در این طرح 554 نیروی راهداری در قالب 49 اکیپ، 35 راهدارخانه ثابت و هشت مورد سیار و 385 دستگاه ماشین‌آلات شامل گریدر، لودر، بولدوزر، تیغه برف‌روب، نمک‌پاش، برف‌خور و... پای‌کار هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه از شناسایی 102 نقطه پرحادثه و 66 مکان پر تصادف در مسیر راههای کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: برای رفع حادثه‌خیزی این 66 نقطه 80 میلیارد تومان اعتبار لازم است که با این روند تخصیص اعتبار، رفع حادثه‌خیزی این نقاط چندین سال به طول می‌انجامد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه