English

سردار غلامحسین غیب پرور؛

۳ هزار گروه جهادی محله محور در کشور تشکیل شده است/ تحویل فاز ۷۰۰ واحدی مسکن مناطق زلزله زده

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تاکنون تعداد ۳ هزار گروه جهادی محله محور در کشور تشکیل شده است، اظهار کرد: تا پایان امسال تعداد ۵ هزار گروه جهادی محله محور دیگر تشکیل می شود

 ۳ هزار گروه جهادی محله محور در کشور تشکیل شده است/ تحویل فاز ۷۰۰ واحدی مسکن مناطق زلزله زده

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سردار غلامحسین غیب پرور در جمع خبرنگاران، با اشاره به وجود ۱۰ هزار و ۹۹۰ گروه جهادی در کشور اظهار کرد: تعداد ۴ هزار گروه جهادی در ۱/۵ سال گذشته تشکیل شده و در حوزه های مختلف فعالیت می کنند.

وی، یکی از فعالیت های مهم گروه های جهادی را ساخت مسکن محرومان عنوان کرد و افزود: طبق تفاهمنامه ای بین سپاه و کمیته امداد قرار شد ۱۰ هزار واحد مسکن محرومان در نقاط مختلف کشور احداث کنیم و این فعالیت در حال انجام است.

ساخت مسکن مناطق زلزله زده کرمانشاه

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ساخت مسکن مناطق زلزله زده کرمانشاه به غیر از تفاهمنامه مذکور توسط سپاه در حال انجام است، تصریح کرد: ساخت مسکن زلزله زدگان در سه بخش انجام می شود.

غیب پرور به احداث مسکن مناطق زلزله زده مربوط به بخش سپاه اشاره کرد و گفت: یک بخش از احداث مسکن محرومان با منابعی که از طرف مردم و خیران تامین شده در حال انجام است و بخش دیگر با استفاده از منابع دولتی انجام می شود که تاکنون بسیاری از این واحدها تحویل شده و مردم در آن سکونت دارند.

وی با اشاره به تحویل فاز ۷۰۰ واحدی مسکن مناطق زلزله زده، بیان کرد: حدود ۵ ماه گذشته ۲۰۰ واحد دیگر تحویل مردم شده است.

تشکیل گروه های جهادی محله محور در کشور

رییس سازمان بسیج مستضعفین از اتفاق جدیدی مبنی بر تشکیل گروه های جهادی محله محور در کشور خبر داد و یادآور شد: تا به امروز گروه های جهادی مربوط به محله خاصی نبودند و متعلق به یک استان و شهر بوده است اما از این به بعد به ازای هر محله یک گروه جهادی محله محور تشکیل می شود.

غیب پرور با بیان اینکه تاکنون تعداد ۳ هزار گروه جهادی محله محور در کشور تشکیل شده است، اظهار کرد: تا پایان امسال تعداد ۵ هزار گروه جهادی محله محور دیگر تشکیل می شود و تعداد آنها در مجموع به ۸ هزار گروه جهادی می رسد ضمن اینکه تا یک سال و نیم آینده ۳۸ هزار گروه جهادی محله محور در کشور تشکیل می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی