English

رئیس شورای ‌هماهنگی ‌تبلیغات ‌اسلامی گیلان:

طلایه‌داری مردم گیلان در حمایت از ولایت فقیه ستودنی است/ زیبنده نیست مدیران ارشد استان نسبت به خط قرمز نظام اسلامی بی‌تفاوت باشند

رئیس شورای ‌هماهنگی ‌تبلیغات ‌اسلامی گیلان با اشاره به پیشتازی مردم گیلان در خلق حماسۀ باشکوه ۸ دی، یک روز زودتر از سراسر کشور، تصریح کرد: طلایه‌داری مردم گیلان در حمایت از ولایت فقیه ستودنی است.

طلایه‌داری مردم گیلان در حمایت از ولایت فقیه ستودنی است/ زیبنده نیست مدیران ارشد استان نسبت به خط قرمز نظام اسلامی بی‌تفاوت باشند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای ‌هماهنگی تبلیغات ‌اسلامی استان ‌گیلان در نشست یوم‌الله ۹دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت)، گفت: حماسۀ با‌شکوه یوم‌الله نهم دی‌ماه فراموش ناشدنی است و در فهرست افتخارات چهل سالۀ انقلاب اسلامی ایران به ثبت رسیده است.

وی از یوم‌الله ۹ دی به ضربۀ شمشیر امام علی(ع) در جنگ خندق تعبیر کرد و افزود: در فتنۀ سال ۸۸ همۀ دشمنان ملت ایران برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی متحد شدند و در برابر دوستداران نظام مقدس جمهوری‌اسلامی صف‌آرایی کردند اما به لطف و عنایت پروردگار، مدد سید و سالار‌ شهیدان حضرت ‌اباعبدالله الحسین و درایت مقام معظم رهبری، مردم ایران با بصیرت خود حماسۀ ماندگار ۹ دی را آفریدند و بساط فتنه‌گران را برچیدند.

پیشتازی مردم گیلان در خلق حماسۀ باشکوه ۸ دی

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به پیشتازی مردم گیلان در خلق حماسۀ باشکوه ۸ دی، یک روز زودتر از سراسر کشور، تصریح کرد: طلایه‌داری مردم گیلان در حمایت از ولایت فقیه ستودنی است و این پیشتازی در دیدار مردم گیلان با رهبر معظم انقلاب ‌اسلامی در سال ۸۹ به نام گیلانیان غیور به ثبت رسید.

رئیس شورای ‌هماهنگی ‌تبلیغات ‌اسلامی گیلان با تأکید بر ضرورت بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی، اظهار کرد: برخی از مدیران از بکارگیری واژۀ فتنه خودداری می‌کنند و علاقه‌ای به یادآوری «فتنه ۸۸» ندارند و به‌شکل غیرمستقیم مانع برجسته ساختن یوم‌الله ۹ دی می‌شوند و با توجیهات واهی به‌دنبال تطهیر فتنه‌گران می‌باشند.

وی با اشاره به حساسیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به فتنۀ ۸۸ و موضع‌گیری‌های شفاف ایشان در این زمینه‌، گفت: کسانی که حساسیتی به فتنۀ سال ۸۸ ندارند و یا از فتنه‌گران حمایت می‌کنند از قطار انقلاب اسلامی پیاده شده‌اند و در زمین دشمن بازی می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه مردم انقلابی اجازه نخواهند داد که فتنه ۸۸ و حماسه باشکوه یوم‌الله ۹ دی به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: تبیین و بازخوانی فتنۀ سال ۸۸، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر فتنه‌های احتمالی پیش‌رو واکسینه خواهد کرد.

زیبنده نیست مدیران ارشد استان نسبت به خط قرمز نظام اسلامی بی‌تفاوت باشند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ‌اسلامی گیلان، موضع‌گیری شفاف خواص جامعه علیه فتنه سال ۸۸ و صدور بیانیه از سوی شخصیت‌ها را در سالروز حماسۀ یوم‌الله ۹ دی، از مطالبات مردم انقلابی استان دانست و اظهار کرد: زیبنده نیست مدیران ارشد استان نسبت به خط قرمز نظام اسلامی بی‌تفاوت باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی