English

پایان عملیات سرویس سالیانه ایستگاه های گاز منطقه یک رشت

رئیس اداره گاز منطقه یک رشت از پایان عملیات سرویس سالیانه کلیه ایستگاههای گاز تحت پوشش این اداره خبر داد .

پایان عملیات سرویس سالیانه ایستگاه های گاز منطقه یک رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علیرضا ناظمی رئیس اداره گاز منطقه یک رشت اظهار کرد: اداره گاز منطقه یک رشت با داشتن 280 ایستگاه گاز شامل 8 دستگاه ایستگاه CGS، 30 دستگاه TBS، 229 ایستگاه صنعتی و 13 جایگاه CNG و بخصوص وجود ایستگاههای نیروگاه سیکل ترکیبی گیلان و شهر صنعتی رشت و شهرک صنعتی سپیدرود به همراه 75 مشترک دو پوندی ، بیشترین تعداد ایستگاهها و مشترکین عمده را در کل استان دارا می باشد.

وی در این باره توضیح داد: امسال علیرغم مشکلات، با تلاش شبانه روزی پرسنل واحد ابزار دقیق این اداره، سرویس سالیانه ایستگاهها در زمان مقرر به اتمام رسیده و هم اکنون آماده استقبال از زمستان هستیم.

ناظمی با بیان اینکه سرویس دوم ایستگاهها نیز بزودی آغاز می شود افزود: پروژه افزایش سایز رگولاتور ایستگاههای TBS، نصب تردولت و ترموپاکت ایستگاههای صنایع ، عملیات تغذیه سوخت رسان هیتر CNG بعد از کنتور از جمله کارهائی است که همزمان در ایستگاهها انجام شده است .

رئیس اداره گاز منطقه یک رشت همکاری با واحدهای اندازه گیری، بازرسی، HSE و .... در خصوص بازدید و بازرسی از ایستگاهها، تعویض کنتورها، آرشیوگیری، برگزاری مانورها و ... ، همکاری در وصول مطالبات و قطع و وصل مشترکین عمده بدهکار، همکاری در پروژه بهینه سازی مصرف سوخت هیتر، گازرسانی به مشترکین عمده جدید و همکاری در وصلی گرم های مرتبط، نظارت بر عملیات عمرانی انجام شده در محوطه ایستگاهها از قبیل نصب کانکس نگهبانی و سپس نصب انشعاب گاز و دستگاه ژنراتور گازی در فلکده، تعمیرات ساختمان و محوطه ایستگاهها را از دیگر کارهائی عنوان نمود که در ایستگاهها به انجام رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه