English

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اعلام کرد

دهمین اجلاسیه شهدا در تخت فولاد اصفهان‌ برگزار می شود

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) از برگزاری دهمین اجلاسیه شهدا در حسینیه همدانیان تخت فولاد اصفهان‌ خبر داد.

دهمین اجلاسیه شهدا در  تخت فولاد اصفهان‌ برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین رحمت الله صادقی در نشست خبری دهمین اجلاسیه شهدا وایثارگران روحانی اظهار کرد: اصفهان رتبه اول در تقدیم شهدای طلبه وروحانی را در کشور داراست .

وی گفت: شهیدانی مانند آیت الله اشرفی اصفهانی، بهشتی، طباطبایی نژاد، نواب و... از  شهدای شاخص استان اصفهان هستند.

دبیر اجرای اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی در استان اصفهان ادامه داد: سالهای گذشته اجلاسیه شهدا در خود سپاه برگزار می شده  اما امسال بارویکرد دیگری این اجلاسیه را برگزار می کنیم.

صادقی اضافه کرد: شهدای روحانی در بین شهدای اقشار نسبت به جمعیتشان بیشتر از همه بوده است که تعداد آنها  ۴۵۵۸ بوده است ؛همچنین اصفهان با ۵۹۰ شهید روحانی رتبه اول مازندران وخراسان رضوی  با۳۸۰ نفر رتبه دوم وتهران با ۳۵۴ نفر دارای رتبه سوم است.

اجلاسیه شهدا در اصفهان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اذعان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری در این واویلای تهاجم فرهنگی دوعامل به داد ملت ایران رسید که اولین آن یادواره شهدا ست که پیام رسان خون وشهیدان برای نسل امروزی است ودوم کاروانهای راهیان نور است که حال وهوای جبهه و جنگ را به مخاطبان الهام می کند .

 دبیر اجرای اجلاسیه شهدای روحانی در باره برنامه های که اجرا خواهد شد، توضیح داد: مراسم از ساعت ۱۱-۸ در تخت فولاد با حضور اقشار مردم بابیانیه آیت الله مظاهری آغاز می شود وقسمتی  از  زندگی شهید شاخص طباطبایی نژاد نیز خوانده می شود.

به گزارش موج، در این اجلاسیه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ۴۰ نفر از فرزندان شهید روحانی که رتبه های مختلفی کسب کرده اند تقدیر به عمل خواهد آمد و از خانواده های شهدای روحانی دفاع از حرم شهیدان قنبری و حسینی تجلیل خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ مهمان ویژه اجلاسیه آیت الله کعبی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی