English

در آینده ‌ای نزدیک صورت می‌گیرد؛

اجرای طرح اتوبوس تندرو شهری BRT در خیابان امام بندرعباس

فرماندار بندرعباس گفت: طرح اتوبوس تندرو شهری BRT به زودی خیابان اصلی(امام خمینی ره) شهر بندرعباس به طول 28 کیلومتر که 14 کیلومتر رفت و 14 کیلومتر برگشت است اجرا می گردد و باعث بهبود حمل و نقل عمومی در سطح شهر خواهد گردید.

اجرای طرح  اتوبوس تندرو شهری BRT  در خیابان امام بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد پویا فر در جلسه شورای اداری شهرستان بندرعباس اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم و لازم است در این ایام با اجرای برنامه های متنوع باعث شور و نشاط در بین مردم شویم.

وی ادامه داد: این ایام فرصت مناسبی است تا  مدیران ادارات و سازمانها اقدامات صورت گرفته خود را به نحو مطلوب به جامعه اطلاع رسانی نمایند.

فرماندار شهرستان بندرعباس تصریح کرد: شیلات بندرعباس در سالهای اخیر رشد قابل قبولی داشته و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس عنوان کرد: ادارات و سازمان‌ها طرح های خود را برای بهمن ماه آماده و پروژه های خود را برای افتتاح در ایام مبارک دهه فجر آماده سازند.

پویافر تصریح کرد: زمان زیادی تا دهه مبارک فجر باقی نمانده و نباید فرصت را از دست داد خصوصا اداراتی که کارهای عمرانی را بر عهده دارند و همچنین اداراتی که خدماتی هستند  باید کارنامه فعالیتهای خود را رائه دهند.

این مقام مسئول بیان کرد: طرح اتوبوس تندرو شهری BRT به زودی خیابان اصلی(امام خمینی ره) شهر بندرعباس به طول 28 کیلومتر که 14 کیلومتر رفت و 14 کیلومتر برگشت است اجرا می گردد  و  باعث بهبود حمل و نقل عمومی در سطح شهر خواهد گردید.

فرماندار بندرعباس در پایان گفت: عملکرد دستگاهها و سازمانهای شهرستان بندرعباس باید منجر به پیشرفت و خدمات بهتر به مردم گردد و راههای تعالی و توسعه را مدیران جامعه باز کنند و این امرتلاش شبانه روزی می‌خواهد  تا مردم رضایت و آسایش کافی را داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی