English

رئیس هیات چوگان گیلان خبر داد؛

اهدای چهار راس اسب حرفه ای فدراسیون چوگان به گیلان

در راستای اجرای مصوبات سفر استانی سرپرست فدارسیون چوگان به گیلان نسبت به تحویل چهار اسب خوب چوگانی اقدام و مقدمات نقل و انتقال برای اعزام اسب ها به گیلان پیگیری و فراهم شده است.

اهدای چهار راس اسب حرفه ای فدراسیون چوگان به گیلان

 به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد مهدی انتظام در جمع اعضای هیات چوگان گیلان با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج ورزش کهن و باستانی چوگان در استان، به سومین مرحله اعزام تیم آقایان و بانوان چوگان گیلان به قصر فیروزه باشگاه شهدا تهران اشاره کرد و گفت: این اعزام پیرامون تمرین و کسب مهارت نوین تیم های چوگان صورت پذیرفت.

  رئیس هیات چوگان استان و بازیکن تیم گیلان ادامه داد: بازیکنان  بعد از انجام تمرینات طی نشست با سرپرست فدراسیون چوگان از تنها مرکز و بیمارستان تخصصی اسب کشور نیز بازدید کردند.

 وی یادآور شد: همچنین در راستای اجرای مصوبات سفر استانی سرپرست  فدارسیون چوگان به گیلان نسبت به تحویل چهار اسب خوب چوگانی اقدام و مقدمات نقل و انتقال برای اعزام اسب ها به گیلان پیگیری و فراهم شده است.

انتظام با اشاره به اینکه تا این لحظه گیلان اسب حرفه ای چوگان نداشت، افزود: این اقدام یک دستاورد بزرگ برای ورزش گیلان است.

هیات چوگان گیلان

رئیس هیات سوارکاری شهرستان رشت، در خصوص اجرای آموزش نعل بندی و پرورش اسب، خاطر نشان کرد:  در این راستا نیز توافقات و هماهنگی های لازم در خصوص اعزام مربی به گیلان  حاصل شده است.

 گفتنی است؛ امیر حسین کاتوزیان مسئول کمیته فنی و آموزش هیات چوگان استان گیلان، امید جعفری، بازیکن چوگان گیلان،

 راحله شنوای رئوف و مریم نصیری از  بازیکنان چوگان استان گیلان، از شرکت کنندگان و همراهان این برنامه بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی