English

یاداشت سیاسی؛ بحران ها و نقش جریان های سیاسی

بحران هایی که در سالهای ۶۸، ۷۸ و ۸۸ رخ داده شاید در سال ۹۸ هم رخ دهد

سیروس سجادیان، در یادداشتی به تحلیل بحران ها و نقش جریان های سیاسی ایران می پردازد و می گوید: بحران هایی که در سالهای 68، 78 و 88 رخ داده شاید در سال 98 هم رخ دهد.

بحران هایی که در سالهای 68، 78 و 88 رخ داده شاید در سال 98 هم رخ دهد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، سردار سیروس سجادیان، فرمانده سابق انتظامی فارس و رئیس دانشگاه علمی کاربردی نیروی انتظامی فارس در یادداشتی به تحلیل بحران ها و نقش جریان های سیاسی ایران می پردازد و بیان می دارد که: بحران هایی که در سالهای 68 و 78 و 88 رخ داده شاید در سال 98 هم رخ دهد، نتیجه عملکرد کدام جناح سیاسی است؟!

متن یادداشت وی به شرح زیر است:

جریان های سیاسی هرچند بطور مستقیم دنبال براندازی نیستند اما با عملکرد ناصواب خود مقدمات لازم را در پی خواسته های دشمنان انقلاب اسلامی فراهم کرده اند.

اصولگرایان و اصلاح طلبان چه بخواهند و چه نخواهند در شرایط بغرنج اجتماعی کشور که توسط دولت ایجاد گردیده مقصر و سهیم بوده و نقش بسزایی داشته اند و باید به عملکرد نادرست خود اعتراف و مترصد جبران مماشات و اقدامات خود بوده و به مردمی که به اعتبار آنان به دولت رای دادند پاسخگو باشند.

سکوت در برابر فسادهای مالی ، گرانی، حقوق های نجومی ، برجام نافرجام ، بی عدالتی اجتماعی ، عدم شفافیت ، اصرار بر تامین خواسته های استعماری، عدم توجه به قانون اساسی و قوانین جاری در کشور و حمایت های بی جا و نادرست از اشخاص و مجریان قانون، سبب ایجاد و ادامه رویدادها و رخ دادهای ضد اجتماعی ، اقتصادی و امنیتی در کشور شده است.

در هیچ جای دنیا سابقه ندارد مردم برای خرید گوشت مصرفی در شرایط سهمیه بندی قرار گیرند، اما مردم ایران که روزی کشوری هسته ای و سرشار از منابع زیر زمینی داشتند، امروزه به دلیل بی تدبیری دولت فقط میتوانند با ارائه کارت ملی در ماه یکبار گوشت منجمد برزیلی خریداری نمایند، آیا این عزت دادن به مردم ایران و تحقق وعده رونق اقتصادی دولت است؟

همگان خوب میدانیم جریانی سیاسی که برای برون رفت از شرایطی که بعد از انتخابات 88 برایشان ایجاد گردید بالاجبار آقای روحانی را با  حداقل 15 میلیون رای آن جبهه بر اریکه قدرت سوار و شرایط فعلی را به کشور تحمیل کردند و رهبران و تئوریسن های جریان های سیاسی برای بوجود آمدن شرایط کنونی مقصرند.

اگر در تاریخ سیاسی 3 دهه گذشته نگاهی داشته باشیم  می بینیم اتفاقاتی که در سالهای 68 – 78 – 88 رخ داده و شاید قرار باشد در سال 98 رخ دهد، متوجه میشویم که بحران های ایجاد شده نتیجه عملکرد جریان سیاسی مخالف آرمان های انقلاب اسلامی میباشد، جناحی که همیشه با زیاده خواهی، افراطی گری، گرایش به غرب گرایی وضعیت های بحرانی در 30 سال گذشته را بر کشور تحمیل و در بسیاری از مناسبت ها و ایام مهم سیاسی و اجتماعی طعم شیرین تداوم انقلاب اسلامی، استقلال کشور از وابستگی استعماری و مردم سالاری دینی را به کام مردم تلخ و بدون توجه به اقتدار ملی ، بدنبال اهداف سیاسی و جناحی خود بودند و توده مردم را صرفا" برای کسب آرا بمنظور رسیدن به قدرت با وعده های ناصواب خود می خواستتد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه