English

معاون دانش و پژوهش سپاه فجر فارس خبر داد:

همایش «تحقق مسجد طراز و سنگر پاسداری از انقلاب اسلامی» در سومین حرم اهل بیت برگزار می شود

معاون دانش و پژوهش سپاه فجر فارس از برگزاری همایش «تحقق مسجد طراز و سنگر پاسداری از انقلاب اسلامی» در شیراز، سومین حرم اهل بیت خبر داد.

همایش «تحقق مسجد طراز و سنگر پاسداری از انقلاب اسلامی» در سومین حرم اهل بیت برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، سرهنگ دوم پاسدار مجتبی اسفندیاری معاون دانش و پژوهش سپاه فجر فارس در نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش، از برگزاری همایش «تحقق مسجد طراز و سنگر پاسداری از انقلاب اسلامی» در شیراز، سومین حرم اهل بیت خبر داد و اظهار داشت: هفته پایانی آذرماه به نام هفته پژوهش نامگذاری شده و دست آوردهای علمی و پژوهشی سپاه پاسداران در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم مردم قرار می گیرد.

وی به اهداف این معاونت سپاه اشاره کرد و گفت: اهداف ما در دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی در قالب همایش های مختلف دنبال می شود که تعامل با صاحب نظران و اندیشمندان علمی و تبادل علمی با دانشگاه ها در همین راستا صورت می گیرد، همچنین برای تبدیل سپاه به یک سازمان دانش بنیان، تلاش می کنیم تا یک محیط علمی و با نشاط جهت پرورش استعدادها و خلاقیت های کارکنان ایجاد کنیم.

معاون دانش و پژوهش سپاه فجر فارس با اشاره به ابزارهای رسیدن به اهداف مذکور ادامه داد: ما در راه تحقق این اهداف، نیازهای دانشی را از رده ها احصاء می کنیم و پس از بررسی در هیئت اندیشه ورز، این موارد به صورت علمی بررسی می شود و تلاش می کنیم به راهکارهای بن بست شکن برسیم.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: در همین راستا مقدمات برگزاری همایش «تحقق مسجد طراز و سنگر پاسداری از انقلاب اسلامی» از ماه‌ها قبل پیگیری شد و این برنامه طبق نیاز دانشی که بسیج مساجد و محلات احصاء کرده بود، تدارک دیده شده است.

وی افزود: در کمیته های مختلف علمی این همایش، اساتید برجسته حوزه و دانشگاه حضور دارند و با نهادهای مرتبط مانند سازمان تبلیغات اسلامی، کانون فرهنگی مساجد، اداره اوقاف و امور خیریه، مدیریت حوزه های علمیه استان و همچنین معاونت پژوهشی آستان احمدی و محمدی و دانشگاه آزاد اسلامی شیراز هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

معاون دانش و پژوهش سپاه فجر فارس بیان داشت: مراسم اختتامیه روز چهارشنبه 28 آذر با حضور پژوهشگران سازمانی سپاه و اساتید و پژوهشگران مهمان در سپاه فجر برگزار می شود که سخنران اصلی این مراسم دکتر محمدحسین رجبی دوانی است، در پایان این مراسم نیز از مقالات برتر تقدیر خواهد شد.

اسفندیاری با بیان اینکه برگزاری اختتامیه به منزله پایان کار نیست، گفت: پس از پایان همایش، شاخصه ها و مؤلفه های مسجد طراز و همچنین راهکارهای استخراج شده از دل این همایش، جهت استفاده در اختیار بسیج مساجد و محلات سپاه فجر قرار می گیرد.

وی افزود: سازمان بسیج مساجد و محلات مأموریت دارد تا پس از پایان این همایش، کاربست راهکارهای این همایش را تحقق کامل پیگیری کند و این بزرگترین تفاوت همایش مسجد طراز، با سایر همایش ها در سطح جامعه می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی