English

در نیمه اول طرح پایش مشهود بازار در استان؛

۳۵۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب شناسایی شد

معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: تعداد شش هزار و 665 مورد بازرسی در نیمه اول طرح پایش مشهود بازار در استان هرمزگان توسط بازرسان از واحدهای صنفی انجام گرفته است.

 355 واحد صنفی فاقد پروانه کسب شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «عبدالرضا پیروی منش» گفت: با توجه به اجرای طرح نظارتی مشهود بازار در استان هرمزگان در نیمه اول اجرای طرح مذکور در استان شش هزار و 665 مورد بازرسی از واحدهای صنفی توسط بازرسان سازمان و همچنین گشت های مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی بعمل آمد.

وی افزود: از این تعداد بازرسی تعداد 556 پرونده تخلف و مجموع یک هزار و 14 مورد  تخلف کشف شده به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد و600 میلیون ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان با اشاره به ایجاد 4 پایگاه سیار رسیدگی به شکایات مردمی مستقر در بندرعباس به آدرس های، انتهای خیابان آزادگان، چهار راه نخل ناخدا، ضلع جنوبی مجتمع تجاری زیتون و بلوار ساحلی ضلع شرقی پارکینگ صدف گفت: تا کنون بازرسان تعداد 355 واحد صنفی فاقد پروانه کسب و 460 واحد صنفی فاقد کارت مباشرت در شهرستان بندرعباس را شناسایی نموده اند.

وی در پایان افزود: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با شماره تلفن گویای ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت‌های مردمی از واحد‌های صنفی متخلف است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه