English

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

بعد از فتنه ۸۸، نقاب از چهرۀ برخی شخصیت‌های به ظاهر انقلابی کنار رفت

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان دورۀ فتنه سال 88 را، دورۀ برملا شدن چهره‌ها نامید، گفت: بعد از فتنه 88 نقاب از چهرۀ برخی شخصیت‌های به ظاهر انقلابی کنار رفت.

بعد از فتنه 88، نقاب از چهرۀ برخی شخصیت‌های به ظاهر انقلابی کنار رفت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در نشست هماهنگی یوم الله 9دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) 25 آذرماه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، گفت: یوم‌الله 9 دی امید معاندین و مستکبرین را ناامید کرد.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران در سال 88 به بهانۀ انتخابات، اصل نظام را نشانه گرفته بودند، افزود: این قائله با هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم به نفع نظام اسلامی به پایان رسید و یوم‌الله 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

یوم‌الله 9 دی، موج جدیدی از امید را در جامعه ایجاد کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری با بیان اینکه یوم‌الله 9 دی، موج جدیدی از امید را در جامعه ایجاد کرد، ادامه داد: این روز بزرگ، سختی هشت ماه مقابلۀ مردم با فتنه‌گران را به کام مردم انقلابی ایران شیرین کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه عده‌ای که دم از انقلابی‌گری می‌زدند در سال 88 بر چهرۀ انقلاب اسلامی پنجه کشیدند، اظهار کرد: دشمن درصدد بود تا از این فرصت برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کند، غافل از آنکه ملت ایران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در برابر فتنه‌ها واکسینه هستند.

وی دورۀ فتنه سال 88 را، دورۀ برملا شدن چهره‌ها نامید، گفت: بعد از فتنه 88 نقاب از چهرۀ برخی شخصیت‌های به ظاهر انقلابی کنار رفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری با بیان اینکه در فتنۀ 88 دشمنان نظام با استفاده از رسانه‌ها درصدد فریب مردم بودند، تصریح کرد: ساکتین فتنه نیز همچون فتنه‌گران خباثت کردند زیرا از روشنگری و آگاه‌سازی مردم خودداری نمودند که گناه این دسته کمتر از فتنه‌گران نیست.

نشست هم‌اندیشی یوم‌الله 9دی3

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ادامه داد: برخی در قالب نامزدی انتخابات، پاسخ اعتماد نظام را با خیانت دادند و تریبون استکبار جهانی شدند.

عده‌ای در ایام فتنه از دشمنان نظام خط می‌گرفتند

وی با بیان اینکه عده‌ای در ایام فتنه از دشمنان نظام خط می‌گرفتند تا در برابر انقلاب اسلامی بایستند، اظهار کرد: خیانت فتنه‌گران قابل بخشش نیست و گناهی نابخشودنی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین تسخیری به حضور به موقع نیروهای انقلابی در شکست فتنۀ 88 اشاره کرد و گفت: یوم‌الله 9 دی پیروزی بزرگی برای جبهۀ انقلاب اسلامی محسوب می شود که دشمن را مأیوس و ناامید کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مدیران و مسئولان استانی برای بزرگداشت یوم‌الله 9 دی کوتاهی نکنند، تصریح کرد: برگزاری مراسم باشکوه بزرگداشت یوم‌الله 9 دی حداقل کاری است که از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی انتظار می‌رود.

هنوز موضع برخی مدیران و مسئولان در مورد فتنه 88 شفاف نیست

وی با بیان اینکه هنوز موضع برخی مدیران و مسئولان در مورد فتنه 88 شفاف نیست، اظهار کرد: زیبنده نیست که عده‌ای  با لفاظی و بازی با واژه‌ها درصدد جلب نظر همه جریان های سیاسی و حامیان فتنه 88 باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری، عدم شفافیت مواضع برخی دربارۀ فتنه 88 را نوعی فریبکاری و حقه‌بازی دانست و بیان کرد: کسانی که دغدغۀ انقلاب اسلامی دارند نسبت به مواضع روشن مقام معظم رهبری در برابر فتنه 88 بی‌تفاوت نخواهند بود.

حمایت از فتنه‌گر، حمایت از فتنه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هر کس که از جریان و تفکر فتنۀ 88 حمایت کند فتنه‌گر است، گفت: حمایت از فتنه‌گر، حمایت از فتنه است؛ فتنه‌ای که با هدف نابودی انقلاب اسلامی به راه افتاد  و از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین تسخیری خواستار فعالیت گسترده برای تبیین ارزش‌های یوم الله 9 دی شد و افزود: برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت یوم‌الله 9 دی و تبیین این روز بزرگ، وظیفه جریان انقلابی استان گیلان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی