English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در گیلان/ارائه ۵۳ برنامه شاخص توسط دستگاه‌های اجرایی گیلان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی توسط دستگاه‌های اجرایی استان از 29 دی‌ماه تا 7 بهمن‌ماه امسال در محل نمایشگاه دائمی رشت خبر داد.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در گیلان/ارائه ۵۳ برنامه شاخص توسط دستگاه‌های اجرایی گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در پنجمین جلسه شورای راهبردی و سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گیلان با قدردانی از اهتمام ویژه آیت‌الله فلاحتی نسبت به برنامه‌های چهلمین سال انقلاب اظهار کرد: در مجموع کارگروه‌های مختلف ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان تعداد ۵۳ برنامه شاخص ارائه کردند و در بخشی از این برنامه‌ها می‌توانیم روی عدد ۴۰ اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم باید روی برنامه‌های ۴۰گانه مقداری توقف بیشتری شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به نامگذاری روز رشت در ۱۲ دی‌ماه توسط شهرداری رشت اشاره کرد و افزود: از ۱۲ دی‌ماه تا ۲۲ بهمن‌ماه مدت ۴۰ روز به پیروزی انقلاب اسلامی باقی می‌ماند و فرصت خوبی برای بهره‌برداری لازم از این زمان است.

اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط دستگاه‌های اجرایی

اشجری با تأکید بر اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط دستگاه‌های اجرایی گیلان، بیان کرد: از ابتدای دی‌ماه سال جاری مدیران دستگاه‌های اجرایی نشست‌های رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی دستاوردهای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار کنند.

وی به نامه وزیر کشور مبنی بر اعلام ۱۳ مورد برنامه‌های برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به استانداران اشاره کرد و گفت: یکی از موضوع‌های نامه مذکور برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان‌ها است.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی توسط دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و تصریح کرد: نمایشگاه مذکور از ۲۹ دی‌ماه تا ۷ بهمن‌ماه امسال به همت کارگروه اقتصادی در محل نمایشگاه دائمی رشت خبر داد.

اشجری با اشاره به تقارن ایام فاطمیه(س) با جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: ملاحظه‌های تبلیغاتی ایام فاطمیه(س) باید در جشن‌های انقلاب اسلامی رعایت و لحاظ شود.

وی به آغاز تبلیغات محیطی جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از روز جمعه پنجم بهمن‌ماه سال جاری در سراسر گیلان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه ۳۰ دی‌ماه امسال فاطمیه نخست را داریم، از روز سه‌شنبه ۱۶ بهمن‌ماه تمام چراغ‌های چشمک‌زن و نوارهای ال‌ای‌دی خاموش می‌شود و پرچم‌های الوان در رنگ‌های قرمز، سفید، سبز و مشکی منقش به نام حضرت زهرا(س) در سطح شهر نصب می‌شود.

جلسه شورای راهبردی و سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گیلان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اظهار کرد: از عصر روز یکشنبه ۲۱ بهمن‌ماه امسال تمام پرچم‌های مشکی نصب شده در سطح شهر جمع‌آوری می‌شود و پرچم جمهوری اسلامی ایران جایگزین آن می‌شود ضمن اینکه چراغ‌های الوان، چشمک‌زن و ال‌ای‌دی تا پایان روز ۳۰ بهمن‌ماه امسال روشن می‌شود.

اشجری خاطرنشان کرد: تبلیغات سطح شهرها از پنجم دی‌ماه آغاز می‌شود و تا روز ۳۰ بهمن‌ماه ادامه پیدا می‌کند.

وی در ادامه روز نهم دی‌ماه را یک فرصت طلایی برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه مردم رشت جزو پیشتازان مبارزه با فتنه بودند، از ظرفیت یوم‌الله نهم دی‌ماه می‌توان به‌خوبی بهره‌برداری لازم را برد.

هشتم دی را روزی پر افتخار برای مردم گیلان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ممکن است فتنه‌های جدیدی در شکل‌های مختلف شکل بگیرد و باید مراقب باشیم تا دشمن نتواند دوباره زمینه‌ای ایجاد کند.

اشجری، هشتم دی را روزی پر افتخار برای مردم گیلان به‌ویژه رشت خواند و یادآور شد: از فتنه سال ۸۸ برای مبارزه با فتنه‌های آینده باید بهره ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه