English

در جلسه سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان شد؛

تدارک ۶۰ غرفه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در گیلان/ قانون بیمه درمانی ایثارگران اجرایی شود

۵۵ تا ۶۰ غرفه برای ارائه دستاوردهای دستگاه‌های مختلف استان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است.

تدارک ۶۰ غرفه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در گیلان/ قانون بیمه درمانی ایثارگران اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، ولی داداشی رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز در جلسه مذکور به موقعیت حساس کنونی کشور اشاره کرد و گفت: دشمن درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

 داداشی، انقلاب اسلامی را حرکت مردمی توصیف کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی جشن‌های انقلاب را باید با کمک و همکاری سمن‌ها برگزار کنند.

وی با اشاره به حضور جوانان در عرصه‌های مختلف، بیان کرد: اکنون شاهد فعالیت جوانان در عرصه‌های انقلاب هستیم و کوتاهی در برگزاری جشن‌های انقلاب از هیچ دستگاه و مسؤولی پذیرفتنی نیست.

تدارک ۶۰ غرفه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در گیلان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان نیز در پنجمین جلسه شورای راهبردی و سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در بخش محتوایی باید فعالیت‌های ارزشمندی انجام شود.

پنجمین جلسه شورای راهبردی و سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

سیدمحمد احمدی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد: ۵۵ تا ۶۰ غرفه برای ارائه دستاوردهای دستگاه‌های مختلف استان در نمایشگاه مذکور تدارک دیده شده است.

کمیته‌های برگزاری جشن‌های انقلاب در شهرستان رشت تشکیل شد

فرماندار رشت نیز در جلسه مذکور به شرایط داخلی و فشارهای خارجی اشاره کرد و گفت: امسال اقتضا می‌کند جشن‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی با شکوه‌تر برگزار شود.

میرشمس مؤمنی‌زاده به هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور برگزاری برنامه‌های جذاب‌تر در فرمانداری رشت اشاره کرد و یادآور شد: کمیته‌های برگزاری با شکوه‌تر جشن‌های انقلاب به‌ویژه برای جوانان در شهرستان رشت تشکیل شده است.

قانون بیمه درمانی ایثارگران توسط دستگاه‌های اجرایی گیلان اجرایی شود

عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در جلسه مذکور با گلایه از اجرایی نشدن قانون مربوط به بیمه درمانی ایثارگران شاغل و بازنشسته توسط دستگاه‌های اجرایی استان، تصریح کرد: امیدواریم دستگاه‌های مربوطه قانون مذکور را سریع‌تر اجرایی کنند تا مشکل جانبازان برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه