English

استاندار کرمانشاه:

دلایل عدم استقبال کرمانشاهی‌ها از مدارس غیرانتفاعی را ریشه‌یابی کنید

هوشنگ بازوند با اشاره به تعداد کم مدارس غیرانتفاعی استان، گفت: دلایل عدم استقبال کرمانشاهی‌ها از مدارس غیرانتفاعی باید ریشه‌یابی شود و دلیل کمبود این نوع مدارس و همچنین استقبال نکردن خانواده‌ها مشخص شود.

دلایل عدم استقبال کرمانشاهی‌ها از مدارس غیرانتفاعی را ریشه‌یابی کنید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه آموزش‌ و پرورش را پایه و موتور محرکه توسعه کرمانشاه عنوان کرد و افزود: آموزش‌ و پرورش پایه و موتور محرکه توسعه کرمانشاه است لذا باید این بخش مهم جامعه را بیش‌ازپیش تقویت کنیم.

بازوند در پنجمین جلسه شورای آموزش‌ و پرورش کرمانشاه اظهار داشت: نیروی انسانی موتور حرکتی توسعه استان است و پی‌ریزی و شالوده این نیروی انسانی از آموزش‌وپرورش است لذا مدیران ذی‌ربط می‌بایست برای کمک به توسعه استان تصمیمات منطقی، هوشمند و اثربخش اتخاذ نمایند.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش کرمانشاه تصریح کرد: تصمیم‌گیری‌های درست در آموزش‌وپرورش زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت استان خواهد شد و یکی از دلایلی که می‌توان برای این موضوع آورد پائین بودن سرانه درآمد مردم استان و دلیل دیگر نیز وقوع زلزله‌های پیاپی در استان و پائین آمدن روحیه مردم است.

استاندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه باید زلزله را از ذهن دانش آموزان خارج کنیم، افزود: تجربه نشان داده که پس‌لرزه‌های چنین زلزله‌های بزرگی تا حدود 2 سال به طول می‌انجامد لذا مسئولین آموزش‌ و پرورش و مدارس باید دانش آموزان را ازلحاظ ذهنی و روحی برای ادامه تحصیل این افراد در چنین مواقعی آماده نگه‌دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه