English

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری کرمانشاه:

تمام تلاش دولت باید در راستای خدمت به مردم و امیدوار ساختن آنان به‌نظام باشد

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه گفت: خدمات دولت به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه کم‌نظیر و در مواردی بی‌نظیر بوده است.

تمام تلاش دولت باید در راستای خدمت به مردم و امیدوار ساختن آنان به‌نظام باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بهرام سلیمانی  با اشاره به خدمات دولت در وقوع زلزله سال گذشته، اظهار داشت: وقوع زلزله 21 آبان ماه سال گذشته و وسعت و عمق فاجعه سبب شد تا وضعیت عمومی این شهرستان برای مدتی از حالت عادی خارج شود و تمامی مسائل و خدمات دولت را تحت‌الشعاع قرار دهد.

وی تصریح کرد: خدمات دولت به مناطق زلزله‌زده کم‌نظیر و در مواردی بی‌نظیر بوده است؛ هرچند کارهای بزرگی که تاکنون در این راستا صورت گرفته است؛ در مقابل عظمت مردم سرپل ذهاب کوچک است.

سلیمانی ادامه داد: اگرچه اولویت موضوع بازسازی مناطق زلزله‌زده بر کسی پوشیده نیست و به‌عنوان یکی از اهداف اصلی در استان و حتی کشور مدنظر قرار دارد، اما انتظار می‌رود سایر مسائل و حوزه‌های شهرستان ازجمله حوزه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز بتواند همپای حوزه عمرانی و برنامه‌ریزی، فعالیت‌های خود را ادامه دهد و نسبت به تحقق اهداف دولت در این بخش نیز اقدام گردد.

وی تأکید کرد: در این راستا توجه به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی ناشی از وقوع زلزله و تلاش و برنامه‌ریزی به‌منظور کاهش تأثیرات اجتماعی این موضوع بر زندگی افراد، ازجمله مقوله‌های مهم در شهرستان است که باید به‌صورت جدی موردتوجه قرار گیرد.

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری کرمانشاه با اشاره به اشتیاق جوانان و افراد تحصیل‌کرده شهرستان سرپل ذهاب برای حضور در عرصه فعالیت‌های سیاسی، این امر را یکی دیگر از مشخصات بارز و مثبت این شهرستان دانست و افزود: از همین رو تلاش برای بهره‌گیری از این شور و اشتیاق در راستای توسعه شهرستان و به‌ویژه توسعه شاخص‌های سیاسی از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس این فعالیت‌ها درصورتی‌که در یک فضای توأم با همدلی و مسالمت و همراه با نقد سازنده صورت گیرد، می‌تواند منشأ آثار مثبت باشد لذا امیدواریم فرمانداری سرپل ذهاب از این پتانسیل برای بهبود شرایط موجود شهرستان نهایت بهره‌برداری را داشته باشد.

وی همچنین حفظ ارتباط دوسویه مجموعه دولت با قشر جوان اعم از دانشجویان، ورزشکاران، هنرمندان و ... را در ایجاد همدلی میان این گروه‌ها و درک متقابل از یکدیگر به‌منظور رشد آرامش فکری و روانی شهرستان در فضای پس از زلزله بسیار مؤثر عنوان کرد.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه همچنین تصریح کرد: تمام تلاش ما بایستی در راستای خدمت به مردم و امیدوار ساختن آنان به‌نظام برآمده از خون شهیدان باشد؛ زیرا جلب رضایت مردم و ارتقاء دل‌بستگی و امیدواری آنان به‌نظام مهم‌ترین رسالت ما مدیران و مسئولین است.

وی همچنین در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های شهرستان سرپل ذهاب گفت: شهرستان سرپل ذهاب یکی از مهم‌ترین شهرستان‌های غرب استان است که به دلیل برخورداری از جمعیت، همزیستی مسالمت‌آمیز گروه‌های قومی و مذهبی، فعالیت گروه‌های سیاسی و اجتماعی و همچنین قرار گرفتن در مسیر راه کربلا، داشتن مرز مشترک با کشور عراق و ... از جایگاه ممتازی در استان و دولت برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی