English

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان اعلام کرد:

پرداخت ۱۲۷۶ فقره کمک‌ هزینه جهیزیه و ازدواج به مددجویان گیلانی

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان گفت: هزار و ۲۷۶ نفر از زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد گیلان در سال جاری سه میلیارد و ۶۹۲ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان کمک‌هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج دریافت کرده‌اند.

پرداخت ۱۲۷۶ فقره کمک‌ هزینه جهیزیه و ازدواج به مددجویان گیلانی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مدیر کل کمیته امداد استان گیلان گزارشی از خدمات ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب کمک‌هزینه خرید جهیزیه و ازدواج در سال جاری ارائه کرد.

عباس اهرابی، بابیان اینکه پرداخت کمک‌هزینه خرید جهیزیه و ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت از اقدامات مهم این نهاد برای کمک به ازدواج آسان است گفت: به همت و مشارکت خیران و نیکوکاران در حال حاضر هیچ زوجی در انتظار دریافت کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج نیست.

وی با اشاره به اینکه یکی از ابعاد مهم توانمندسازی خانوارها توجه به فراهم آوردن زمینه‌های ازدواج به هنگام برای جوانان تحت حمایت است افزود: توسعه و ترویج ازدواج آسان در بین خانوارها از دیگر اهداف پرداخت کمک‌هزینه خرید جهیزیه و ازدواج است.

اهرابی به پرداخت کمک‌هزینه خرید جهیزیه به ۸۵۸ نوعروس، ۲۸۰ مورد هدیه ازدواج به فرزندان مددجویان و ازدواج مجدد ۱۳۸ نفر از بانوان تحت حمایت کمیته امداد استان از ابتدای امسال تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: برای این امر سه میلیارد و ۶۹۲ میلیون و ۳۰۰ هزارتویمان هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان بابیان اینکه هر یک از نوعروس‌ها دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه خرید جهیزیه و هریک از نو دامادها یک‌میلیون و ۵۰۰ هزارتویمان هدیه ازدواج دریافت می‌کنند تصریح کرد: تأمین جهیزیه خانوارهای ساکن مناطق محروم هم در سال جاری به تعداد ۳۷۹ فقره بااعتبار ۷۲۲ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان بوده است.

برگزاری کلاس‌های آموزشی برای زوج‌های جوان

وی با اشاره به اهمیت برگزاری کلاس‌های آموزشی برای زوج‌های جوان خاطرنشان کرد: این کلاس‌های آموزشی باهدف افزایش ازدواج‌های پایدار و ترویج سبک زندگی اسلامی با موضوعاتی مانند آیین همسرداری، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، ازدواج سالم، فرزند پروری و اخلاق در خانواده برگزار می‌شود.

اهرابی به نقش مؤثر کمک خیران و نیکوکاران در تأمین هزینه‌های جهیزیه و ازدواج جوانان نیازمند افزود: خیران می‌توانند برای شرکت در طرح کوثر با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان و یا شماره‌گیری *۸۸۷۷*۰۱۳# اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه