English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

خانه دار شدن ۴۲۰ خانوار شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ازخانه دار شدن ۴۲۰ خانوار شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد اصفهان خبر داد.

خانه دار شدن ۴۲۰ خانوار شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمدرضا متین پورگفت: سه میلیارد و ۷۱۸ میلیون تومان کمک بلاعوض در هشت ماهه نخست امسال برای کمک به خانه دار شدن ۴۲۰ خانوار شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد اصفهان پرداخت شد.

وی بابیان اینکه مسکن یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه تحت حمایت این نهاد است، گفت: در بسیاری از موارد کمک به خانه‌دار شدن مددجویان زمینه توانمندی اقتصادی و خروج آن‌ها از چرخه حمایتی را فراهم می‌کند.

متین پور خدمات ارائه‌شده توسط کمیته امداد درزمینهٔ مسکن مددجویان را کمک به تأمین، احداث، تعمیر، بهسازی و تکمیل اعلام کرد و گفت: در هشت‌ماهه سپری‌شده از سال جاری بیش از سه میلیارد و ۷۱۸ میلیون تومان درزمینهٔ کمک بلاعوض به احداث، خرید و تکمیل مسکن نیازمندان شهری و روستایی هزینه شد که به خانه‌دار شدن ۴۲۰ خانوار تحت حمایت این نهاد منجر شد.

متین پور بابیان اینکه بیش از سه میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان نیز در این مدت برای تعمیر و بازسازی منازل مددجویان هزینه شده است، گفت: هزار و ۶۴۷ خانوار نیازمند در استان اصفهان از این خدمت کمیته امداد بهره‌مند شدند.

مسکن مددجویان کیمته امداد

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به گران بودن خدمت مسکن گفت: اعتبارات دولتی، منابع حاصل از صدقه و کمک خیران از مهم‌ترین منابع تأمین هزینه‌های کمک به مسکن نیازمندان اصفهانی است.

وی بابیان اینکه علاوه بر کمک‌های بلاعوض، وام قرض‌الحسنه برای نوسازی، مرمت، خرید، ساخت و تکمیل مسکن به مددجویان واجد شرایط پرداخت‌شده است، گفت: میزان این تسهیلات رقمی بیش از سه میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خانه‌دار شدن نیازمندان و ایتام را به مشارکت مؤثر مردم وابسته دانست و گفت: در نیمه نخست امسال ۲۷ درصد از صدقه جمع‌آوری‌شده در استان اصفهان به مسکن نیازمندان اختصاص یافت. مردم نیکوکار استان می‌توانند برای کمک ویژه به مسکن نیازمندان همشهری خود علاوه بر روش‌های موجود از شماره نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷، کد دستوری موبایل #۰۳۱*۸۸۷۷* و تارنمای اینترنتی Isfahan.emdad.ir استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی