English

از مرداد ماه امسال صورت گرفت؛

توزیع ۴ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان گیلان/ متقاضیان لاستیک در شهرستانها به اداره های راهداری مراجعه کنند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از توزیع 4هزار حلقه لاستیک از مرداد ماه سال جاری تاکنون در بین رانندگان حمل و نقل برون شهری این استان خبر داد.

توزیع 4 هزار حلقه لاستیک بین رانندگان گیلان/ متقاضیان لاستیک در شهرستانها به اداره های راهداری مراجعه کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از گیلان، محمدرضا نازک کار، صبح امروز در مصاحبه مطبوعاتی با مدیران خبرگزاری های گیلان، با تبریک فرا رسیدن 26 آذر، روز حمل و نقل و یکم دی ماه روز راهدار عملکرد و اقدامات راهداری در بخش نگهداری راههای استان را تشریح کرد.

وی افزود: استان گیلان با مساحت 14هزار کیلومتر مربع، و دو نیم میلیون نفر جمعیت دارای ترکیب جمعیتی خاص است که در کنار طبیعت اجرای عملیات راهداری خاص و ویژه ای را می‌طلبد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با حوزه استحفاظی یک هزار و 865 کیلومتر راههای اصلی و فرعی و همچنین بالغ بر 9هزار کیلومتر انواع راههای روستایی، متولی نگهداری راههای استان گیلان می باشد که در مجموع دارای 12هزار و 421کیلومتر راه همسنگ است.

هشت هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در استان مشغول بکار هستند

وی با بیان اینکه در گیلان، بالغ بر هشت هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در استان مشغول بکار هستند، افزود: بالغ بر 12 هزار راننده فعال در بخش حمل و نقل عمومی گیلان نیز مشغول فعالیت هستند.

نشست مطبوعاتی مدیر کل حمل و نقل گیلان1

نازک کار تهیه اقلام مصرفی ناوگان از جمله لاستیک را یکی از دغدغه های مهم رانندگان حمل و نقل جاده ای عنوان کرد و گفت: تهیه لاستیک با توجه به نوسانات اخیر در قیمت ها و شرایط ویژه اقتصادی به منظور رفع مشکل رانندگان برنامه ریزی شده و رانندگان حمل و نقل  برون شهری می توانند با ارائه کارت هوشمند ناوگان، در خصوص متقاضیان لاستیک ناوگان باری به انجمن صنفی رانندگان مستقر، در پایانه بار رشت و در زمنیه لاستیک ناوگان مسافری به نماینده اداره کل مستقر در پایانه مسافربری  رشت مراجعه نمایند.

به گفته وی، متقاضیان سایر شهرستانها می تواندبه ادارات راهداری حمل و نقل جاده ای در شهرستان مربوطه مراجعه کرده و با ارائه کارت هوشمند ناوگان نسبت به ثبت نام لاستیک اقدام نمایند.

نازک کار یاد آور شد، از ابتدای شروع طرح در مرداد ماه سال جاری تاکنون، تعداد4 هزار حلقه لاستیک در بین متقاضیان استان توزیع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی