English

برنامه های هفته پژوهش سما واحد رشت اعلام شد

معاون سما واحد رشت گفت: برنامه های گرامی داشت هفته پژوهش سما واحد رشت با محوریت فعالیت ها ی مدارس و آموزشکده سما واحد رشت با رویکرد شعار این هفته برنامه ریزی و مصوب شد.

برنامه های هفته پژوهش سما واحد رشت اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد نیک پسند معاون سما واحد رشت در نشست هماهنگی شورای پژوهشی سما واحد رشت با اشاره به شعار هفته پژوهش با عنوان پژوهش هدفمند، فنآوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی گفت: برنامه های گرامی داشت هفته پژوهش سما واحد رشت با محوریت فعالیت ها ی مدارس و آموزشکده سما واحد رشت با رویکرد شعار این هفته برنامه ریزی و مصوب شد.

نیک پسند با اشاره به فعالیت های مدارس سما واحد رشت در هفته پژوهش اظهار کرد: برگزاری 25 کارگاه آموزشی و پژوهشی، 28 مسابقه علمی و مهارتی، و بیش از 10بازدید علمی، سخنرانی، جشنواره و نمایشگاه های متنوع در مدارس سما واحد رشت در هفته پژوهش برنامه ریزی شده است.

ابراهیم باوفا رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت نیز در این جلسه برنامه های هفته پژوهش در آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت را برشمرد و افزود: برگزاری 10 سخنرانی علمی و پژوهشی، 12 کارگاه پژوهشی و مهارتی، 8 بازدید علمی از مراکز علمی و صنعتی، 5 مسابقه علمی و مهارتی در رشته های مختلف تحصیلی در آموزشکده فنی و حرفه اس سما واحد رشت از جمله این برنامه هاست.

مدیر پژوهش سما واحد رشت نیز گفت: مستندات علمی و پژوهشی پژوهشگران سما واحد رشت در بخش های آموزشکده، مدارس، اعضای هیات علمی، باشگاه پژوهشگران جوان و بخش ویژه در نشست هماهنگی شورای پژوهشی سما واحد رشت مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد از برگزیدگان در جشنواره گرامیداشت هفته پژوهش که سوم دی ماه برگزار خواهد شد تقدیر به عمل آید.

آمنه محمدی گفت: برگزاری جشنواره گرامیداشت هفته پژوهش در سوم دی ماه با حضور ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان محترم دانشگاه، روسای اداره آموزش و پرورش ، مدیران، اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان  برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه