English

اولین سالگرد ارتحال آیت‌الله حائری در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت و یکمین سالگرد ارتحال مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی، امام جمعه فقید شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

اولین سالگرد ارتحال آیت‌الله حائری در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از فارس به نقل از روابط عمومی ستاد سالگرد ارتحال آیت الله حائری شیرازی، مراسم یکمین سالگرد ارتحال آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی، امام جمعه فقید شیراز و نماینده اسبق ولی فقیه در استان فارس در روز پنج‌شنبه، ۲۹ آذرماه جاری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

در این راستا نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی، با حضور تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در این حرم مطهر برگزار شد.

آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت این آستان مقدس در این دیدار به موارد متعدد همکاری‌های نزدیک خویش با امام‌جمعه پیشین شیراز اشاره و با تمجید از دست‌اندرکاران برگزاری این همایش و گرامیداشت، این اقدام را بسیار ضروری و لازم توصیف کرد.

بنا بر این گزارش، بناست در این مراسم که به سخنرانی آیت‌الله میرباقری، عضو مجلس خبرگان رهبری همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود، سخنرانی کند.

یادآور می‌شود، در صبح همین روز نیز بناست که همایش تبیین اندیشه‌های مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی با سخنرانی علما و فضلای استانی و کشوری در تالار حافظ شیراز برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه