English

کلنگ ساخت اولین هتل هفت ستاره کشور در کیش به زمین خورد

آیین کلنگ زنی احداث هتل 7 ستاره برج های طلایی کیش با حضور عارف، رییس فراکسیون امید مجلس، مظفری رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و نمایندگان جوامع و اصناف جزیره و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

کلنگ ساخت اولین هتل هفت ستاره کشور در کیش به زمین خورد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، به گفته سرمایه گذار طرح،  این هتل با سرمایه گذاری ٤٠٠ میلیارد تومانی بخش خصوصی در زمینی به مساحت ١٦ هزار متر مربع در دو برج  ۱۰ طبقه و ۳۲ هزار مترمربع  زیربنا، دارای هزار اتاق با استانداردهای هتل‌های 7 ستاره خواهد بود و قرار است تا ۳ سال آینده هم‌زمان با شروع جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به بهره برداری برسد.

حسین رباتی تصریح کرد: بهره گیری از متدهای نوین و مدرن معماری، بهینه سازی مصرف انرژی، استفاده از انرژی خورشیدی، مذاکره با برندهای برتر هتل سازی بین المللی برای فعالیت یکی از این برندها در این هتل و ساخت بر اساس استانداردهای روز دنیا از شاخصه های تمایز این هتل در جزیره کیش است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین کلنگ زنی هتل 7 ستاره طلایی کیش با اشاره با اقدامات خوبی که در حوزه اقتصادی کیش انجام شده است گفت: تاکید و دقت نظر معاونت اقتصادی بر فعالیت پروژه ها با طرح توجیهی ضرورتی برای استاندارد سازی و کیفی سازی طرح ها و فعالیت ها در جزیره کیش است.

«غلامحسین مظفری» با بیان اینکه کاهش زمان اجرای پروژه ها با تسریع امور باید مورد توجه جدی قرار گیرد تاکید کرد: در جزیره کیش در انجام امور باید دقت کنیم اگر قصد انجام کاری را داریم با کیفیت و رعایت استانداردها باشد در غیر این صورت و بدون لحاظ کیفیت بهتر است آن کار را انجام ندهیم.

وی تصریح کرد: امکانات ما از نظر اکوسیستم و زمین در جزیره کیش محدود است و باید در اجرای پروژه ها  به این شرایط توجه کنیم.

مظفری اضافه کرد: برند سازی و ساخت پروژه ها بر اساس معماری کشور ما، شرایط اقلیمی و فرهنگی با ایجاد نماهای ویژه و ثبت این نماهای زیبا از دیگر مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه