English

پلیس خبر دستگیری خردسال ترین مجرم اینترنتی را اصلاح کرد

در راستای انتشارخبر دستگیری متهم 9 ساله به اتهام ارتکاب جرم در فضای مجازی ، اشتباه نگارشی صورت گرفته و منظور متهم کلاس نهم بوده است.

پلیس خبر دستگیری خردسال ترین مجرم اینترنتی را اصلاح کرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در پی انتشار خبری مبنی بر دستگیری فردی 9 ساله به دلیل ارتکاب جرم در فضای مجازی، سایت پلیس فتا اصلاحیه‌ای را با مضمون زیر منتشر کرده است.

«واقعیت این پرونده بدین صورت است متهمی که مرتکب یک جرم از طریق گوشی تلفن همراه والدین خود شده بود پسر بچه‌ای 14 ساله و کلاس نهم بوده که در یک اشتباه نگارشی  فرد را 9 ساله عنوان و برخی از رسانه ها با در نظر گرفتن سن پایین فرد، دستگیری خرد سال ترین مجرم اینترنتی را تیتر کرده اند.

شایان ذکر است هیچ گونه دستگیری در این رابطه صورت نگرفته و متهم مذکور پس از شناسایی و حضور در پلیس فتا، با رضایت شاکی و هماهنگی مقام قضائی آزاد گردیده است.

با توجه به افزایش وقوع جرائم در حوزه فضای مجازی، تکلیف همه والدین این است که با آگاهی و کنترل اجازه حضور فرزندانشان را در فضای مجازی اعم از استفاده از موبایل، تبلت، کامپیوتر، بازی های رایانه ای، تماشای تلویزیون و .. بدهند و با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین مراجع برای آموزش فضای مجازی سایت پلیس فتا می‌باشد، به عموم شهروندان توصیه می شود در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی در اسرع وقت  آن را از طریق سایت پلیس فتا و بخش فوریت‌های سایبری و یا شماره تلفن 07621825964 اطلاع‌رسانی نمایند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمین اقدام شود.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه