English

از دی ماه اجرا می شود؛

برخورد قاطع با فروشندگان برند‌های بدون مجوز رسمی پوشاک

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با هماهنگی دستگاه‌های مختلف از ابتدای دی ماه امسال با تمام فروشندگان برند‌های بدون مجوز رسمی پوشاک برخورد قاطع و جدی می‌شود.

برخورد قاطع با فروشندگان برند‌های بدون مجوز رسمی پوشاک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار «علی مویدی» در حاشیه سفر به بندرعباس در جمع خبرنگاران، افزود: هرمزگان بدلیل موقعیت جغرافیایی و بالا بودن حجم مبادلات تجاری در خط مقدم قاچاق سوخت، کالا و ارز در کشور قرار دارد و روزانه بین ۲ تا ۳ میلیون لیتر سوخت از این استان قاچاق می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۷ میلیون لیتر انواع سوخت خارج از شبکه در هرمزگان کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴ برابر رشد داشته است.

مویدی با اشاره به اینکه بیشترین سوخت قاچاق و کشفیات آن در شهرستان‌های بندرخمیر، بندرعباس، میناب، سیریک و حوزه دریای عمان بوده است، خاطرنشان کرد: یکسان نبودن قیمت سوخت در کشور‌های همسایه از دلایل افزایش قاچاق سوخت در کشور است.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه دولت الکترونیک و استفاده از سامانه‌های متمرکز بین دستگاهی می‌تواند قاچاق سوخت و کالا را کاهش و متوقف کند، اضافه کرد: در نشست مدیران استانی با معاون اول رئیس جمهور در هرمزگان راه کار‌های مناسب برای جلوگیری از قاچاق و کاهش خروج سرمایه مردم ارائه و اعلام شد.

مویدی بیان کرد: بخشی از قاچاق سوخت و کالا در این استان سازمان یافته و بخشی نیز متفرقه و پراکنده است که مسئولان مربوطه در هرمزگان برخورد جدی با عاملان و باند‌های قاچاق دارند.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اضافه کرد: با هماهنگی دستگاه‌های مختلف از ابتدای دی ماه امسال با تمام فروشندگان برند‌های بدون مجوز رسمی پوشاک برخورد قاطع و جدی می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: پیش از این به قاچاقچیان برند‌های فاقد اعتبار هشدار و تذکر داده شده و برای ادای توضیحات به محل احضار شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه