English

در ستاد بازآفرینی شهری شهرستان میناب مطرح شد؛

بیش از ۴۷ درصد میناب را بافت فرسوده تشکیل می دهد/احداث خیابان ۲۴ متری در محله هومشی میناب

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت: بیش از 47 درصد میناب را بافت فرسوده تشکیل می دهد و باید اقدامات اجرایی در این محلات به صورت جهادی و شبانه روزی صورت گیرد.

 بیش از 47 درصد میناب را بافت فرسوده تشکیل می دهد/احداث خیابان 24 متری در محله هومشی میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «محمد احمدی» در ستاد بازآفرینی شهری شهرستان میناب با اشاره به سند ملی و ابلاغ دولت در خصوص بازآفرینی شهری اظهار کرد: براساس اولویت و شرایط شهرستان میناب و مطالعات انجام شده در خصوص بافت فرسوده این برنامه باید در این شهرستان عملیاتی شود.

وی افزود: مسئولان شهرستان میناب با پیگیری و برنامه ریزی به دنبال ایجاد شهری زیبا و توسعه یافته هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب با بیان این مطلب که بیش از 47 درصد میناب را بافت فرسوده تشکیل می دهد تصریح کرد: اقدامات اجرایی در این محلات باید به صورت جهادی و شبانه روزی صورت گیرد.

وی همچنین گفت: در 12 محله‌ای که به عنوان بافت فرسوده مشخص شده است اغلب افراد از اقشار پایین جامعه هستند و باتوجه به قدمت این شهرستان برای توسعه آن نیازمند نگاه ویژه استانی و ملی هستیم.

احمدی افزود: دولت به دنبال ایجاد عدالت اجتماعی، نوسازی و بازسازی در شهرها است و در شهرستان میناب نیز این موضوع با همکاری همه دستگاه های اجرایی عملیاتی می شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به پاکسازی محلات میناب گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و با کمک دهیاران و دستگاه های اجرایی شهرستان میناب و براساس اولویت پاکسازی محلات صورت می گیرد.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به سخنان امام علی ( ع) اظهار کرد: میناب باید شهری توسعه یافته و آباد شود.

حجت الاسلام و المسلمین «سید مصطفی ذوالقدر» تأکید کرد: نسبت به پاکسازی محلات و زیبا سازی میناب اقدامات مضاعف صورت گیرد.

شهردار میناب نیز در این جلسه گفت: طرح بازآفرینی شهری میناب از محله هومشی میناب آغاز می شود.

«سجاد سلطانی» افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته خیابان 24 متری از خیابان شهید جهانگیر امینی به بلوار بسیج احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه نقشه این پروژه طوری طراحی شده است که با کمترین هزینه عملیاتی شود، گفت: امیدواریم با جذب اعتبارات لازم شاهد اجرای این پروژه و دیگر پروژه ها در محلات میناب باشیم.

غلامی معاون اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان نیز در این جلسه با اشاره به بافت فرسوده میناب و اینکه مطالعات آن انجام شده است، گفت: برنامه ریزی ها و اقدامات در خصوص احیای بافت فرسوده میناب در حال انجام است.

وی در پایان افزود: به دنبال آن هستیم که عملیات احداث جاده 24 متری در محله هومشی میناب در چند ماه آینده عملیاتی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه