English

فرمانده انتظامی استان کردستان خبر داد:

آماده باش ۹۰۰ نفر از کارمندان پلیس راه و راهور در رزمایش طرح زمستانی

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه 900 نفر از کارمندان پلیس راه و راهور در این طرح انجام وظیفه می کنند، خاطرنشان کرد: پلیس هر ساله در چنین طرح هایی با آمادگی کامل آماده خدمات به مردم در خصوص ایجاد یک محیط امن بوده است، که امسال هم در کنار دیگر اکیپ ها 230 تیم از پلیس فعالیت می کنند.

آماده باش 900 نفر از کارمندان پلیس راه و راهور در  رزمایش طرح زمستانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛سردار علی آزادی از آماده باش 900 نفر از کارمندان پلیس راه و راهور در  رزمایش طرح زمستانی پلیس درکردستان خبرداد.

فرمانده انتظامی استان کردستان امروز 22 آذر ماه در رزمایش طرح زمستانی استان، ضمن اشاره به اینکه این طرح به مدت 3 ماه اجرا می شود، اظهار کرد: در این طرح پلیس راهور، پلیس راه، علوم پزشکی، فوریت های پزشکی، اورژانس هوایی، هلال احمر، واکنش سریع، بخش هایی از شهرداری، راهداری، راه و شهرسازی، آتش نشانی و امداد خودرو دست به دست هم داده اند تا شرایط امن جاده ای را در فصل زمستان رقم بزنند.

وی با بیان اینکه هدف از این رزمایش ایجاد محیط امن در جاده های استان است، عنوان کرد: در فصل سرما و یخبندان مردم باید به توصیه های نیروهای امدادی توجه کنند تا کمترین حادثه را شاهد باشیم.

فرمانده انتظامی استان کردستان ضمن اشاره به اینکه برگزاری این رزمایش باعث نظم می شود، گفت: در این طرح تسهیل در امور و مرور، محیط امن در جاده های فرعی، اصلی و سلامت کامل مردم در نظر است.

آزادی با اشاره به اینکه همکاری مردم با پلیس باید به یک فرهنگ تبدیل شود، ذکر کرد:در استان کردستان 920 اکیپ در طرح رزمایش طرح زمستانی آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

وی با بیان اینکه 900 نفر از کارمندان پلیس راه و راهور در این طرح انجام وظیفه می کنند، خاطرنشان کرد: پلیس هر ساله در چنین طرح هایی با آمادگی کامل آماده خدمات به مردم در خصوص ایجاد یک محیط امن بوده است، که امسال هم در کنار دیگر اکیپ ها 230 تیم از پلیس فعالیت می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه