English

افتتاح بیست و هفتمین خانه هلال در روستای کماکل رشت

بیست و هفتمین خانه هلال در روستای کماکل از توابع بخش مرکزی با حضور فرماندار رشت افتتاح شد.

افتتاح بیست و هفتمین خانه هلال در روستای کماکل رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، میرشمس مومنی زاده فرماندار رشت در مراسم افتتاح بیست و هفتمین خانه هلال در روستای کماکل، از توابع بخش مرکزی،  بیان کرد: اراده ی نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید به عمران شهرها  و آبادانی روستاهاست  و باید توسعه خدمات روستایی در حوزه ها و عرصه های مختلف به گونه ای باشد تا روستاییان  نیز از خدمات عمومی چون بهداشت، درمان و بهبود در وضعیت عمومی، زیرساختها، زیربناها و معیشت، به طور کامل برخوردار بوده و ازاین طریق سیر مهاجرت به شهرها نیز متوقف گردد.

 مومنی زاده، تاسیس خانه های هلال را در جهت آموزش، فرهنگ سازی و خدمت به مردم در جای جای شهرها و روستاهای کشور مهم دانسته و اظهار داشت: تلاش ها و زحمات بی شائبه ی این عزیزان در توسعه و ارائه ی خدمات در دل روستاها  شایسته ی تجلیل و تشکر است.  

افتتاح بیست و هفتمین خانه هلال در روستای کماکل رشت

وی استان گیلان را مستعد مخاطرات و بلایای طبیعی متعدد خواند و افزود: با توجه به بلایایی مانند زلزله و سیل، گردشگرپذیر بودن شهرستان و به تبع آن بالا بودن نرخ تصادفات و سوانح جاده ای، وجود خانه های  هلال احمر و نقش آن در خدمات رسانی فوری به هموطنان بسیار بااهمیت است.

فرماندار شهرستان رشت به همراه معاون سیاسی و اجتماعی و بخشدار مرکزی از ایستگاه های مستقر در خانه های هلال این روستا بازدید نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه