English

آیت الله فلاحتی در دیدار با کارکنان منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سبب ذلت آمریکا در منطقه شدند

نماینده ولی فقیه در گیلان به دستگیری سربازان آمریکایی در خلیج فارس اشاره کرد و یادآور شد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سبب ذلت آمریکا در منطقه شدند.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سبب ذلت آمریکا در منطقه شدند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی در جمع کارکنان و خانواده های منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی به عنوان الگوی نمونه در دنیا مطرح است و تمام قدرت های سلطه گر از آن هراس دارند.

وی به حضور مستشاران آمریکایی در دوران طاغوت در ایران اشاره کرد و افزود: بیگانگان اجازه یادگیری به نیروهای نظامی ما را نمی دادند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مستشاران آمریکایی در عربستان تمام امور را در اختیار دارند و نیروهای عربستانی اجازه هیچ کاری ندارند، تصریح کرد: سعودی ها حتی یک قاشق غذاخوری نمی توانند بسازند و نوکر کشورهای دیگر هستند.

نیروی دریایی ارتش در آبراهه های جهانی حضور مقتدرانه دارد

آیت الله فلاحتی به اقتدار ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: اکنون نیروی دریایی ارتش در آبراهه های جهانی حضور قدرتمندانه دارد و این اقتدار به برکت ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی شاخ قدرت های سلطه گر را شکسته است، بیان کرد: جمهوری اسلامی سوسیالیسم شرق را متلاشی کرد ضمن اینکه سبب از بین رفتن صولت آمریکا در جهان شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به دستگیری سربازان آمریکایی در خلیج فارس اشاره کرد و یادآور شد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سبب ذلت آمریکا در منطقه شدند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن جنگ نرم را در مقابل جمهوری اسلامی ایران در دستور کار دارد، خاطرنشان کرد: جنگ نرم از نبرد سخت در دوران دفاع مقدس که ملت ایران صدام را به زباله دان تاریخ انداخت، سخت تر است.

وی با روایتی از امیرالمومنین علی(ع) مبنی براینکه تقوا، تلاش بر بندگی خداوند، رعایت عفت و محکم ایستادن در راه خدا از راه های کمک شیعیان به دین است، اظهار کرد: ملت ایران به اهداف مذکور رسیده بنابراین دشمن می خواهد عفت و ایستادگی را از مردم ما بگیرد.

امام جمعه رشت به تلاش دشمن در جریحه دار کردن عفت عمومی اشاره کرد و افزود: امروز دشمن عفت عمومی جامعه را هدف رفته و ما باید به موازات آن به تکلیف خود عمل کنیم.

آیت الله فلاحتی با تاکید براینکه خانواده ها مسوولیت بزرگ تربیت فرزندان را به عهده دارند، بیان کرد: والدین باید تلاش کنند تفکر معنوی در خانواده حاکم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه