English

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس:

شهدای عشایر استان فارس، شهدای شجاع و دلیر دفاع مقدس بودند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس، شهدای عشایر استان را از شهدای شجاع و دلیر در دفاع مقدس دانست.

شهدای عشایر استان فارس، شهدای شجاع و دلیر دفاع مقدس بودند

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، حمیدرضا گرامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، صبح امروز در جلسه ستاد کنگره گرامیداشت شهدای عشایر ایل «خمسه» که با حضور نمایندگان پنج طایفه ایل «خمسه» برگزار شد، شهدای عشایر استان را از شهدای شجاع و دلیر در دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: وجود بیش از ۸۰۰ شهید والامقام عشایر ایل «خمسه» را نشانگر درگیر بودن و حضور گسترده این ایل بزرگ در دفاع مقدس است.

وی با نام بردن از تعدادی سرداران دلیر این شهدا، گفت: عشایر همواره پشتیبان ولایت بوده و از ولایت و انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف دفاع کرده و در این راه خون جوانان خود را تقدیم اسلام کرده‌اند.

گرامی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا یک امر بسیار ارزشمند و ضروری و تاثیرگذار است که هرچه در راه شهدا هزینه کنیم، در واقع یک سرمایه‌گذاری بزرگ در جامعه انجام شده است که در این راستا باید تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی تصریح کرد: برگزاری پیش یادواره‌های این کنگره، تهیه مستند، ضبط تاریخ شفاهی شهدا، جمع‌آوری اسناد و مدارک و چاپ کتاب در راستای معرفی شهدای ایل «خمسه» لازم است که باید ستاد کنگره شهدای عشایر ایل خمسه این موارد را در برنامه‌های خود در نظر بگیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با بیان این‌که اتحاد و همدلی که در عشایر استان فارس وجود دارد باید حفظ شود، اظهار داشت: یکی از راه‌های حفظ این وحدت و همدلی، برگزاری کنگره شهداست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه