English

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان:

شورای سیاست گذاری و هماهنگی توسعه پایدار گردشگری نقطه عطف رسیدن به موفقیت صنعت توریسم است

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: شورای سیاست گذاری وهماهنگی توسعه پایدار گردشگری و صنایع دستی نقطه عطف رسیدن به موفقیت صنعت توریسم است.

شورای سیاست گذاری و هماهنگی توسعه پایدار گردشگری نقطه عطف رسیدن به موفقیت صنعت توریسم است

به گزارش خبرگزاری  موج از اصفهان، فریدون الله یاری در اولین نشست شورای سیاستگذاری و توسعه پایدار گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان مطرح کرد: در اولین قدم برای آغاز کاری بزرگ می ‌بایست سایر دولتمردان و فعالین این حوزه جهت تجمیع نظرات و پیشبرد اهداف به این حوزه ورود کنند و این شورا نیز مصوبات آن را تدوین خواهد کرد.

وی ادامه داد: اقدام فعالین این حوزه با اولویت بندی و برنامه برای سال ۹۸ از هم اکنون , به خوبی می تواند در شناسایی راه های درست در رسیدن به توسعه پایدار کمک رسان باشد.

الله یاری اذعان داشت: همچنین با تدوین اطلس رویداد های گردشگری برای سال ۹۸ از هم اکنون و با ارائه پیشنهادات مفید و کارساز برای برنامه ریزی  فعالیت ستاد نوروزی اقدام نمود.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان  ورود و همکاری فعالین حوزه های گردشگری و صنایع دستی  با دبیرخانه شورای سیاست گذاری و هماهنگی توسعه پایدار گردشگری را نقطه عطف رسیدن به موفقیت عنوان کرد و افزود: تا زمانی که دستانمان در دست هم نباشد ، رسیدن به توسعه پایدار گردشگری و صنایع دستی همچنان یک رویا خواهد ماند اما با تلاش و حضور موثر در این عرصه موفقیت برای همه ما رقم خواهد خورد.

الله یاری با اشاره به اینکه فعالیت همه انجمن ها  مجامع و نهادها ذیل سیاستگذاری این شورا  مطرح می شود  درخصوص ارائه طرح ها و پیشنهاداتی که به این شورای سیاستگذاری سپرده شده است،  گفت:  از این پس سیاست گذاری و پایش همه فعالیت های حوزه گردشگری و صنایع دستی با همکاری همه سازمانها و نهادهای عمومی و مجامع ذی نفع در استان ذیل این شورای سیاست گذاری صورت می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه