English

با حضور وزیر بهداشت در آینده نزدیک؛

پروژه‌های خیر ساز مناطق زلزله‌زده افتتاح می‌شود

معاون اجتماعی وزیر بهداشت در سفر به کرمانشاه از افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های خیر ساز مناطق زلزله‌زده در آینده نزدیک خبر داد.

پروژه‌های خیر ساز مناطق زلزله‌زده افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه معاون اجتماعی وزیر بهداشت در سفر به کرمانشاه بابیان این مطلب که به‌زودی پروژه‌های خیر ساز مناطق زلزله‌زده افتتاح می‌شود، ابراز داشت: در آینده نزدیک و با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت و خیرینی که در ۲۲ آذرماه سال گذشته کلنگ پروژه‌های مناطق زلزله‌زده را به زمین زدند، پروژه‌های خیر ساز مناطق زلزله‌زده افتتاح‌شده و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی که به‌منظور حضور در نشست رؤسای دانشگاه‌های کلان منطقه آمایشی 3 وارد کرمانشاه شده است، اعلام کرد: بسیاری از پروژه‌های بهداشت و درمان در مناطق زلزله‌زده آماده بهره‌برداری است و برخی دیگر نیز هم‌اکنون در حال ساخت است.

دکتر ایازی در بیان اهداف سفر یک‌روزه خود به کرمانشاه اظهار داشت: در این سفر علاوه بر بررسی مسائل قطب به دنبال پیگیری موضوعات مربوط به زلزله کرمانشاه و بررسی روند پیشرفت پروژه‌های بهداشتی و درمانی خیر ساز در مناطق زلزله‌زده با حضور دکتر قدیمی، نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت هستیم.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در جلسه‌هایی که به‌صورت ماهیانه با حضور روسای دانشگاه‌های کلان‌ منطقه آمایشی ۳ (قطب غرب کشور) با حضور روسای دانشگاه‌های کرمانشاه، ایلام، همدان، کردستان و دانشکده اسدآباد برگزار می‌شود، به بررسی مسائل و چالش‌های مختلف حوزه بهداشت و درمان این منطقه و ارائه راهکارهای نوآورانه در جهت کاهش هزینه‌ها و ارتقای خدمات درمان و همچنین روند بهره‌برداری پروژه‌های خیر ساز مناطق زلزله‌زده می‌پردازیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه