English

کیوان کاشفی؛

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه رئیس کمیته مشترک اقتصادی ایران و سوریه شد

کیوان کاشفی، رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه و عضو هیئت رئیسه اتاق ایران به‌عنوان رئیس کمیته مشترک اقتصادی ایران و سوریه انتخاب شد.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه رئیس کمیته مشترک اقتصادی ایران و سوریه شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه در رابطه با اهداف این کمیته گفت: قطعاً سطح روابط سیاسی جمهوری اسلامی ایران و سوریه با روابط اقتصادی هماهنگ نیست و بخش خصوصی دو کشور باید فعالیت خود را برای ارتقاء سطح روابط اقتصادی تقویت کنند.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با اشاره به برنامه‌هایی که برای تقویت روابط اقتصادی دو کشور تدوین‌شده و اولویت‌بندی که در این برنامه‌ها صورت گرفته، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک با سفر مقامات بلندپایه ایرانی به سوریه، زیرساخت‌های موردنیاز جهت تقویت روابط اقتصادی از قبیل ایجاد مسیر ترانزیت کالا از ایران به سوریه، ارتباط بانکی و صرافی و تسهیل تردد فعالین اقتصادی دو کشور موردبحث و اقدام قرار گیرد.

گفتنی است که کمیته مشترک ایران و سوریه که 16 عضو از تشکل‌های ملی در آن عضویت دارند درزمینه های صادرات خدمات فنی و مهندسی، صنایع غذایی، صنایع دارویی، مواد معدنی، برق، لوازم‌خانگی و ... فعالیت خواهد کرد و برای اولین بار و به دنبال سفر هیئت اقتصادی بلندپایه سوریه به تهران و تقاضای افزایش روابط اقتصادی با ایران ایجادشده است و رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه ریاست آن را عهده‌دار خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه