English

انتقاد عضو شورای شهر رشت از تعلل در رسیدگی به لایحه راه اندازی بازارچه گیل بانو

عضو شورای اسلامی شهر رشت با ابراز گلایه از تعلل در رسیدگی به لایحه راه اندازی بازارچه گیل بانو گفت: هر بار درباره این لایحه مباحثی مطرح و در نهایت برخی به دلایلی نامعلوم از رسیدگی و تصویب آن خودداری می کنند.

انتقاد عضو شورای شهر رشت از تعلل در رسیدگی به لایحه راه اندازی بازارچه گیل بانو

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فاطمه شیرزاد با تاکید به حمایت از زنان سرپرست خانواده افزود: در شرایط نامطلوب اقتصادی حاکم بر جامعه که بسیاری از مردان سرپرست خانواده در تامین معیشت همسر و فرزندان خود با مشکل مواجه شده اند حمایت از زنان سرپرست خانواده که به دلایلی این مسئولیت را در خانواده های خود بر عهده دارند باید مورد توجه همگان باشد.

وی با ابراز گلایه از تعلل در رسیدگی به لایحه راه اندازی بازارچه گیل بانو گفت: هر بار درباره این لایحه مباحثی مطرح و در نهایت برخی به دلایلی نامعلوم از رسیدگی و تصویب آن خودداری می کنند.

شیرزاد افزود: این بازارچه با هدف عرضه تولیدات زنان سرپرست خانواده در بخش های صنایع دستی، موادغذایی و .... احداث شده و یقینا با این اقدام ضمن ایجاد اشتغال برای این قشر از جامعه سهم درآمدی آنان نیز تا حدودی افزایش پیدا خواهد کرد

وی با ابراز گلایه از موکول شدن تصویب لایحه آغاز به کار بازارچه گیل بانو به هفته های آتی بیان کرد: در شرایط نامطلوب اقتصادی حاکم بر جامعه مشکلات فراوانی پیرامون زنان نجیب و زحمتکش سرپرست خانواده کمین کرده و انتظار داریم با فراهم کردن شرایط حمایتی از آنان از بروز گرفتاریهای بیشتر برای این قشر جلوگیری شود.

تصویب آغاز به کار بازارچه گیل بانو( بازارچه مختص زنان سرپرست خانواده) در شرایطی به امروز و فردا موکول می شود که تمامی اقدامات پیرامون راه اندازی آن به اتمام رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه