English

فرماندار قصرشیرین در گفتگو با موج:

قیمت پایین سوخت و افزایش نرخ ارز باعث افزایش قاچاق سوخت شده است

مرادعلی تاتار افزایش قاچاق سوخت در قصرشیرین به دلیل کاهش قیمت داخلی آن به نسبت کشور‌های منطقه و نیز افزایش نرخ ارز اتفاق می‌افتد.

قیمت پایین سوخت و افزایش نرخ ارز باعث افزایش قاچاق سوخت شده است

فرماندار قصرشیرین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه ضمن ابراز ناراحتی از روند افزایشی قاچاق سوخت در شهرهای مرزی، ابراز داشت: موقعیت جغرافیایی مرز پرویزخان به دلیل قرار گرفتن در دشت متأسفانه شرایط را برای قاچاقچیان به نحوی محیا ساخته است که می‌توانند قاچاق سوخت را راحت‌تر انجام دهند و با تلاش‌های مستمر از ابتدای سال تا پایان آبان ماسال جاری حدود 653 هزار و 750 لیتر سوخت قاچاق کشف‌شده است.

وی با تأکید بر این مهم مأموران گمرک، نیروهای هنگ مرزی، ارتش و نیروهای امنیتی در یک اقدام هماهنگ، شبانه‌روز مرزهای ورودی و خروجی را رصد می‌کنند، گفت: از 653 هزار و 750 لیتر سوخت قاچاق شامل 556 هزار لیتر گازوییل و 97 هزار و 750 لیتر بنزین است که پس از توقیف و طی مراحل قانونی به نمایندگان شرکت نفت تحویل داده‌شده است.

تاتار وجود 186 کیلومتر مرز مشترک کرمانشاه با کشور عراق موقعیتی مناسب و البته حساس برای این استان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: امنیت حاکم در مرزهای قصرشیرین بسیار مطلوب است و از این ظرفیت می‌توان برای رشد اقتصادی کرمانشاه استفاده کرد و البته مبارزه همه‌جانبه برای جلوگیری از قاچاق سوخت و کالا از مرزهای استان انجام می‌گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه