English

رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس:

دولت در اجرای مصوبه ها دچار تعارض و تبعیض است/ سهم هرمزگان کجاست؟

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه دولت در خدمات خود به استان ها دچار تعارض و تبعیض است، گفت: مالیات نفت و گاز شرکت های فلات قاره از هرمزگان است چرا باید ارزش افزوده آن به بوشهر تعلق بگیرد؟

دولت در اجرای مصوبه ها دچار تعارض و تبعیض است/ سهم هرمزگان کجاست؟

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد آشوری عصر امروز در نشست شورای اداری استان هرمزگان با فعالین اقتصادی در حضور معاون اول رئیس جمهور،  گفت: محرومیت در نقاط مختلف استان هرمزگان همچون بشاگرد، احمدی، فین، رویدر وجود دارد و رفع آن نیازمند نگاه ویژه و میان بری هست تا شاخص فاصله توسعه را کوتاه کند و محرومیت زدایی را تسریع ببخشد.

وی با بیان اینکه سازمان های توسعه گر کشور باید سرعت آهنگ توسعه را افزایش دهند، عنوان کرد: تعارضاتی بعضاً در اجرای قانون ایجاد می شود که تبعیض را القا می کند.

آشوری با اشاره به اینکه دولت بخشنامه ای را مصوب کرده است که ظرفیت های شغلی در هر استان 50 درصدش به نیروهای ماندگار تعلق بگیرد، تصریح کرد: اما در برخی مناطق این مصوبه اجرا نمی شود که نیاز است دستور تسریع در اجرای آن به درخواست مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس صادر شود.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس ادامه داد: دولت زحمت می کشد و مصوبه ای را تصویب می کند اما مدیران در یک دستگاه اجرایی و دستگاهی دیگر غفلت می کند.

وی با بیان اینکه مصوبه ای در خصوص تردد خودرو در مناطق آزاد در ماکو و اروند اجرا می شود اما مدت هاست که این خواسته در کیش و قشم همچنان مغفول ماندن است، اضافه کرد:  دولت در این تعارض گرفتار شده و مردم خواستار یکپارچگی خدمت هستند.

آشوری با اشاره به اینکه چرا باید مصوبه ته لنجی در بوشهر به یک شکل اما در هرمزگان مصوبه بار ملوانی به شکلی دیگر اجرا شود، بیان کرد: نیازمند هم نوایی در مصوبه های دولت هستیم تا مردم از تبعیض رنج نبرند.

وی با بیان اینکه هرمزگان با این ظرفیت نباید آویزان دولت باشد، اظهار کرد: وقتی مالیات نفت و گاز شرکت های فلات قاره از هرمزگان است چرا باید ارزش افزوده آن به بوشهر تعلق بگیرد اما سهم هرمزگان کجاست؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه